1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Tomorrow it is going to rain…

"Tomorrow it is going to rain."

Переклад:Завтра збирається дощ.

February 29, 2016

18 коментарів


comandos_lviv

"Завтра дощитиме" - яка лаконічна українська мова!


zenhorb

"Завтра збирається дощ" - російська калька. Краще-завтра збирається на дощ


zenhorb

завтра збирається на дощ


zenhorb

завтра збирається на дощ


shkrjab

Завтра піде дощ.


SergiyOverchuk

"завтра збирається дощити" по - моєму норм)


9C551

це речення граматично неправильне стосовно українськоЇ


Lesia1010

українською може краще-назавтра збираєтся ....?


JosephShta

чому не сподобалось: завтра дощитиме? дощить, значить йде дощ


Dr.Yar

На завтра збирається дощ.


Lana178841

"збирається" не означає, що так буде точно...це скоріше неоднозначно, коли хмари находять, але чи буде дощити...


Zoryana111

Завтра падатиме дощ. Можливо ж так?


MichaelV228352

Куди дощ збирається завтра?


dbdevelope

"завтра збирається дощити" - може кривувато, але зрозуміло, нє?


4Qp9y1ql

Pittsburgh to drive away!


4Qp9y1ql

Пітсбург кермує до москалів.


4Qp9y1ql

Це вам дощ сказав, що він завтра збирається?


dOret81

Завтра збирається дощ. Хто взагалі зліпив це речення???

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.