"Tomorrow it is going to rain."

Переклад:Завтра дощитиме.

February 29, 2016

19 коментарів
Це обговорення закрито.


comandos_lviv

"Завтра дощитиме" - яка лаконічна українська мова!


Lesia1010

Як на мене, найкращий варіант! в КОМАНДОС_LVIV :)


deniko
Mod
Plus

Я згоден, цей переклад кращий і елегантніший, що тут був до нього основним. Він приймався, до речі, просто основний переклад, що тут був - "Завтра збирається дощ" - дуже незграбний.


zenhorb

"Завтра збирається дощ" - російська калька. Краще-завтра збирається на дощ


zenhorb

завтра збирається на дощ


zenhorb

завтра збирається на дощ


9C551

це речення граматично неправильне стосовно українськоЇ


shkrjab

Завтра піде дощ.


Dr.Yar

На завтра збирається дощ.


SergiyOverchuk

"завтра збирається дощити" по - моєму норм)


JosephShta

чому не сподобалось: завтра дощитиме? дощить, значить йде дощ


Lesia1010

українською може краще-назавтра збираєтся ....?


Zoryana111

Завтра падатиме дощ. Можливо ж так?


dOret81

Завтра збирається дощ. Хто взагалі зліпив це речення???


Lana178841

"збирається" не означає, що так буде точно...це скоріше неоднозначно, коли хмари находять, але чи буде дощити...


Ihor11325

Таки українською "збирається на дощ".


MichaelV228352

Куди дощ збирається завтра?


dbdevelope

"завтра збирається дощити" - може кривувато, але зрозуміло, нє?


Dima164819

'Завтра збирається дощ'??? Я ще не бачив такого речення.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.