1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er ist fest."

"Er ist fest."

Çeviri:O katı.

March 1, 2016

5 Yorum


OZANYENER

"ist" yerine "isst" yazdım, doğru kabul etti. Yazım hatası var diye de uyarmadı.


.deniz.oz.

fest sağlıklı anlamında mı yoksa güçlü anlamında mı kullanılıyor


azcokgeek

Kişilik olarak katı, sert anlamında.


suheda05-

Cevaba ağır yazdım yanlış dedi ve doğru olarak kesin sözcüğünü gösterdi. Kesin sözcüğünü ise kullandığım zaman yanlış cevap deyip katı sözcüğünü verdi. Problemin çözülmesini arz ederim.


SadiBorano

o kesin yazdım, kabul etmedi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.