Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O vergisiz fiyattır."

Çeviri:That is the price without taxes.

2 yıl önce

5 Yorum


Ne6ahat

neden tax çoğul kullanıldı?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Belirsiz ifade, yani belli olmayan, genel olan bir "vergi" manasında olduğu için "without taxes" oldu. Aynı zamanda "without a tax" de olabilirdi.

2 yıl önce

Ne6ahat

Teşekkür ederim.

2 yıl önce

furkanisler

It is the taxless price olmaz mı. Olmadı.

2 yıl önce

sonterekeme

That is the price without the tax, bu da alternatif olsun bari

5 ay önce