"O vergisiz fiyattır."

Çeviri:That is the price without taxes.

2 yıl önce

6 Yorum


Ne6ahat

neden tax çoğul kullanıldı?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Belirsiz ifade, yani belli olmayan, genel olan bir "vergi" manasında olduğu için "without taxes" oldu. Aynı zamanda "without a tax" de olabilirdi.

2 yıl önce

Ne6ahat

Teşekkür ederim.

2 yıl önce

furkanisler

It is the taxless price olmaz mı. Olmadı.

2 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

That is the price without the tax, bu da alternatif olsun bari

7 ay önce

Fatih775404

that price is tax free olmaz mı

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.