1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Meine Mitarbeiterin ist saue…

"Meine Mitarbeiterin ist sauer."

Çeviri:İş arkadaşım asık suratlı.

March 1, 2016

5 Yorum


ardorados

seçeneklerde sadece kızgın ve asık suratlı var ama keyifsiz, sinirli, asabi vs. olabilir bence.


zgr29184

Keyifsiz de kullanılabilir mi?


humetin

Meine Mitarbeiterin ist sauer aber sehr fleißig =


furkhan

"Somurtkan" da olmaz mı? Daha çok sinirli anlamına mı geliyor?


humetin

sauer (sıfat) = ekşi, turşu, asitli, kızgın, öfkeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.