"Meine Mitarbeiterin ist sauer."

Çeviri:İş arkadaşım asık suratlı.

March 1, 2016

5 Yorum


humetin

Meine Mitarbeiterin ist sauer aber sehr fleißig =

October 3, 2018

furkhan

"Somurtkan" da olmaz mı? Daha çok sinirli anlamına mı geliyor?

January 31, 2017

ardorados

seçeneklerde sadece kızgın ve asık suratlı var ama keyifsiz, sinirli, asabi vs. olabilir bence.

February 4, 2017

zgr29184

Keyifsiz de kullanılabilir mi?

September 24, 2018

humetin

sauer (sıfat) = ekşi, turşu, asitli, kızgın, öfkeli

September 29, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.