Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Meine Mitarbeiterin ist sauer."

Çeviri:İş arkadaşım asık suratlı.

2 yıl önce

5 Yorum


furkhan

"Somurtkan" da olmaz mı? Daha çok sinirli anlamına mı geliyor?

1 yıl önce

ardorados

seçeneklerde sadece kızgın ve asık suratlı var ama keyifsiz, sinirli, asabi vs. olabilir bence.

1 yıl önce

zgr29184
zgr29184

Keyifsiz de kullanılabilir mi?

2 hafta önce

humetin

sauer (sıfat) = ekşi, turşu, asitli, kızgın, öfkeli

1 hafta önce

humetin

Meine Mitarbeiterin ist sauer aber sehr fleißig =

6 gün önce