Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"It is a historical date."

Překlad:Je to historické datum.

před 2 roky

6 komentářů


TomasVavra

napsal jsem historická schůzka a opravilo mě to na historické datum.. ale obojí je správně..tedy pokud "date" znamená i schůzka nebo setkání a to si myslím, že znamená..

před 2 roky

widle
widle

No já nevím. Jednotlivě tam ty významy jsou, ale co je to "historická schůzka" si moc představit nedokážu.

před 2 roky

MartinaCar435113

Proc nemuze byt spravna odpoved "dejepisne datum"?

před 7 měsíci

alena368732

historické datum (datum je rodu středního) se dá říct i jako dějinné datum, ne?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Nedokazu si predstavit ze by to nekdo rekl.

před 2 roky

tiborajso

myslim ze som sa zatial zdokonalil viac v cestine ako v anglictine.....vdaka aj zato...

před 4 měsíci