1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir laufen schnell."

"Wir laufen schnell."

Çeviri:Biz hızlı koşuyoruz.

March 1, 2016

9 Yorum


jacklin948644

Yada biz hizli guluyoruz wir rennen schnell ne demek peki daha onceki ornekte kosmak rennen fiili idi


Nitronatik1

rennen fieline sadece schnell koyulmuş anlama gelir hzlı koşmak .Normal renne koşmak sadece.


SibanM

Laufen= Yurumek/Kosmak


Nitronatik1

Bu çok kolay bebek bile yapar


AvusturyaliCacik

Koşmak zaten hızlı olur anlatım bozukluğu


Harkil

Koşmaninda temposu olmaz mi hafif hizli diye?


MehmetMerve

ghjyyghgvfgggvvxxxxxxxxxxxxxxxxddddrrrrrŕrrrrrrrrrrŕrddddrrddddfddddddxź

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.