"Ortak arabanız var mı?"

Çeviri:Habt ihr gemeinsame Autos?

March 1, 2016

4 Yorum


pilotmugo

araba ortak olunca tekil olması gerekmez mi.acaba özel bir kullanım mı.aydınlatabilir misiniz.teşekkürler

March 1, 2016

Trkan123698

çoğul değil ki, burada bir arabadeb bahsediyor..o nedenle ''ortak arabanız var mı?'' doğru cevap ''haben sie gemeinsames Auto?''

January 30, 2018

irfan73267

Sadece bir alıştırma da 3 tane hata var.

November 12, 2018

messer689857

Habt ihr gemeinsame Auto neden değil?

August 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.