1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I listen to songs."

"I listen to songs."

Μετάφραση:Εγώ ακούω τραγούδια.

March 1, 2016

4 σχόλια


Theofa

"I listen two songs" Από την εκφώνηση δεν μπορείς να καταλάβεις την διαφορά (to or two).


D_..

Ναι, όμως η σύνταξη του ρήματος γίνεται με το "to" πάντα, επομένως υπάρχει μόνο μία δυνατή ερμηνεία όταν ακούς μόνο ένα "του". Διαφορετικά θα ήταν "I listen to two songs".


Theofa

Έχεις δίκιο. Σ' ευχαριστώ πολύ!!!


ageliki46

Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί χρειάζεται το [to]? Ευχαριστώ

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.