"Die Jungen essen Suppe."

Çeviri:Oğlanlar çorba içerler.

March 1, 2016

10 Yorum
Tartışma kilitli.


Merve671983

Essen yemek yemek degilmi


Mehtap....

Gençler Çorba içiyor ,neden yanlış.


ex_contributor

çünkü "jung" genç demek ama "Junge" (çoğulu Jungen) "erkek çocuğu, oğlan" demek, genç demek değil.


Almanca.26

Oğlanlar çorba içerler. Oğlanlar derken çoğul eki alıyorsa İçerler derken çoğul eki, eklenmeli mi?


bora1907

Corba icmek derken isst de oluyor essen de oluyor . neye gore hangisini kullaniyoruz


ebrar749983

Fiiller şahıslara göre ek alıyor ve essen fiilide düzensiz 2.tekil ve3.tekilde değişikliğe uğruyor bunları ezberlemek gerekli


Larry415429

Çocuklar yazdım kabul etmedi ak


C_Firdevs

Essen "yemek" anlamında değil mi? isst "içme" anlamında olması gerek miyor mu? Neden isst yerine essen kullandık

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.