"Onda erkek ayakkabısı var."

Çeviri:He has men's shoes.

4 yıl önce

45 Yorum


LatifeKeskin

Anladım. "erkek" de çoğul, "ayakkabı" da ama anlam tekil. Erkek ayakkabısı. Gıcık oluyorum İngiliz mantığına vesselam.

4 yıl önce

AhmetAkdi

Shoes derken aslinda bir çift ayakkabı, Shoe ise ayakkabının teki

3 yıl önce

Elifnur254421

ben de yaa..

3 ay önce

eakececioglu

He has the man shoes. neden olmuyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

barışın yukarı yazdığı gibi "men's shoes" erkek ayakkabısı anlamına gelen kalıp bir ifadedir.". "man shoes" diye bir şey yoktur. aynı durum kadın giysisi, çocuk kitabı, vs gibi kursta bazı örneklerde de mevcut.

4 yıl önce

hsrt88

Have has got ayni manalarda değilmi .have yazdim kabul etmedi

3 yıl önce

MetinKaram2

Evet. Aynı anlamlarda fakat I,we,you,they ile have kullanılır. He,she,it ile has kullanılır.

2 gün önce

ZeynepDaba1

Teşekkürler cevabın soru işaretlerime tercüman oldu

2 yıl önce

asl470739

Selcen hanim çok tesekkur ederim calisirken yardimci oldunuz gercekten.

5 ay önce

asl470739

Selcen hanim calisirken yardimci oldu burdaki ifadeniz cok tesekkur ederim

5 ay önce

MustafaKur850214

Çok aydınlatıcı bir insansınız teşekkürler

5 ay önce

binnaz71

Benim anladığım, genel bir şeyden bahsediyoruz burda. Adamın ayakkabısı demiyoruz. Erkek ayakkabısı, bütün erkeklerin kullandığı bir şey. Yani iyice karıştırmadan Türkçe mantığına göre bakarsak bütün erkeklerin ayakkabılarından bahsediliyor. Men's shoes=Erkeklerin ayakkabıları. O da eşittir erkek ayakkabısı. Bilmem kafaları iyice karıştırmadan anlatabildim mi? :))

4 yıl önce

sinan_abi

Çok güzel anlattın. Tşk

2 yıl önce

AhmetOkanA

He has the men's shoes yazdım kabul etmedi ilginç

4 yıl önce

Cengafer

Beyin yandi

2 yıl önce

BulentGercek

Neden "She has man's shoe" olmuyor. Eşim, ingilizce de "shoes" kullanılır böyle bir cümlede ve dolayısıyla "men" olabilir dedi. Sadece seçim nedeninizi öğrenmek istiyorum ve eksiğimi kapatmak istiyorum bu konuda.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"man" kullanmak istiyosan bi tane adamdam bahsediyosun, o yüzden "the man" demek gerekir, ve o da işleri iyici karıştırır. çünkü "men's shoes" erkek ayakkabısı anlamına gelen kalıp bir ifadedir.

4 yıl önce

edazgl

bu shoes ayakkabı anlamında mı yoksa ayakkabılar anlamında mı hala anlayabilmiş değilim :( shoe ayakkabı shoes ayakkabılar değil mi ? men's shoes haricinde bu kalıp çünkü.

4 yıl önce

AhmetAkdi

Biz aslinda ayakkabi derken bir cift ayakkabıdan bahsediyoruz, İngilizler ise ayakkabılar (shoes) diyor, bir tek ayakkabıdan bahsedilirken İngilizler de shoe diyor benim bildiğim

3 yıl önce

AhmetAkdi

Mesala gözlükde de iki cam oldugundan 'glasses' olarak kullanırlar yani cogul anlamda kullanılırlar

3 yıl önce

osmanaksu

's takisini neden kullanmamiz gerektigini anlamadim bu konuda yardimci olabilirmisiniz?

3 yıl önce

aysesena3595

Arkadaşlar çook uzun zaman oldu girmeyeli ama aydınlatayım,zamanında kendim de yanılmışım; has'de sahipliktir ve "got" burda unnecessary'dir,yani gereksizdir,men ise çoğuldur ve men's shoes derken "erkeklerin giydiği ayakkabılar" kastedilir,"erkek ayakkabısı" anlamı çıkar,"shoes" denmesinin sebebi ise ayakkabı çift halinde olan nesnedir ve 1 çift ayakkabı kastedilirken çoğul kullanılır,yani "shoes" denir...

3 yıl önce

geldihanov

"He" ve "She" ingilizcede her ikisinde de "O" diye kullanılırken neden hep hatalı gösteriyor. Sırf bu sorun yüzünden onlarca can kaybettim :-/ bir çeşit piyangoya döndü...

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

soruları dikkatli okumadığınızdan muhtemelen. Çevirilerde her zaman he de she de yazsanız kabul olur. Şıklı sorularda ise üstte kocaman yazıyor bütün doğru seçenekleri işaretleyin diye. Yani hem "he" hem "she" işaretlenmeli

4 yıl önce

C0S4R

"got" kullanımı da doğru olamaz mı ?

4 yıl önce

aysesena3595

He has man shoes neden geçerli olmuyor?

4 yıl önce

arifsahin52

'he has man's shoe' neden olmuyor?

3 yıl önce

Stormstrid

She has boys's shoes olması gerek değilmi

3 yıl önce

bayagi

"he has the man's shoes" yazdim ama kabul etmedi bu the ve got ayrimini kavrayamayacagim sanirim hangisini yazsam oteki dogru oluyor. acaba yardim edebilecek bi arkadas var mi? :)

3 yıl önce

nightkiss

Men s erkekler olmyo mu gereksiz bnc cvp lütfen

3 yıl önce

tarkansimsek60

Men olmaz man olur o benim bildiğim men olunca cogul olmuyormu

3 yıl önce

Cansuakkus

Shoe shoes ne fark ediyor

3 yıl önce

hrkan3

Onda ama shede o he de o nasil ayirt edicez

3 yıl önce

elifgndz7

Bu nasıl bir cümle yaa

2 yıl önce

kardeler3

Duolingo allah belani versin bir saattir cevap veriyom niye saymiyon essek beyin yandi

2 yıl önce

herpanjina

Gg

2 yıl önce

AleynaKYHN

"she has man's shoes" dedim ama "she has men's shoes""diye cevap verdi neden man's değil de men's

2 yıl önce

furkan24895

I dont know

1 yıl önce

furkan24895

Enough

1 yıl önce

Shahrazad26

How is "he has men (or men's) shoes" not accepted? It sounds better than "he has got men shoes".

1 yıl önce

ZeoAydin

Man ve men bunlar arasında ne fark var? ??

1 yıl önce

EvwcJ

Soruyu. Anlatabilirmisiniz

10 ay önce

SabaBenzer
SabaBenzer

Burada tek bir ayakkabıdan bahsediliyor. 'Men's shoes 'de 'erkek ayakkabısı' olarak ceviriliyor. O halde neden' a men's shoes 'olmuyor?

5 ay önce

Zeynep7602
Zeynep7602

"She has 'the' men's shoes" burda the yi koymamamizin sebebini anlamadim

4 ay önce

serhat356450

şimdi burda men's kısmı erkeklerin oluyor cümleyi okuyunca onda erkekler ayakkabıları var oluyor

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.