1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onda erkek ayakkabısı var."

"Onda erkek ayakkabısı var."

Çeviri:He has men's shoes.

December 29, 2013

52 Yorum

Konu önem sırasına göre

LatifeKeskin

Anladım. "erkek" de çoğul, "ayakkabı" da ama anlam tekil. Erkek ayakkabısı. Gıcık oluyorum İngiliz mantığına vesselam.

August 8, 2014

AhmetAkdi

Shoes derken aslinda bir çift ayakkabı, Shoe ise ayakkabının teki

September 20, 2015

Elifnur254421

ben de yaa..

September 3, 2018

kerem27903

Ayakkabı çift olduğu için çoğul olarak kullanılıyor aynı örnek eldiven anlamına gelen glove da da var. Ayakkabı çoğul olarak kullanıldığı için men kullanılacak.

April 6, 2019

fatoszumrete

Bende :)

March 18, 2015

Buse73513

Bende

March 18, 2019

eakececioglu

He has the man shoes. neden olmuyor?

February 9, 2014

Selcen_Ozturk

barışın yukarı yazdığı gibi "men's shoes" erkek ayakkabısı anlamına gelen kalıp bir ifadedir.". "man shoes" diye bir şey yoktur. aynı durum kadın giysisi, çocuk kitabı, vs gibi kursta bazı örneklerde de mevcut.

February 9, 2014

ZeynepDaba1

Teşekkürler cevabın soru işaretlerime tercüman oldu

February 20, 2016

asl470739

Selcen hanim çok tesekkur ederim calisirken yardimci oldunuz gercekten.

June 19, 2018

asl470739

Selcen hanim calisirken yardimci oldu burdaki ifadeniz cok tesekkur ederim

June 19, 2018

MustafaKur850214

Çok aydınlatıcı bir insansınız teşekkürler

June 25, 2018

nuraykayn1

Teşekkürler. Kalıpsa diyecek kalmadi

March 29, 2019

mathias763257

Erkekte zaten erkek ayakkabısı olur ilginç bir cümle o yüzden kızda erkek ayakkabısı var. Bu sebepten he değil she

December 24, 2018

alperkaya5

Bende ayni sekilde cevapladim

May 28, 2019

binnaz71

Benim anladığım, genel bir şeyden bahsediyoruz burda. Adamın ayakkabısı demiyoruz. Erkek ayakkabısı, bütün erkeklerin kullandığı bir şey. Yani iyice karıştırmadan Türkçe mantığına göre bakarsak bütün erkeklerin ayakkabılarından bahsediliyor. Men's shoes=Erkeklerin ayakkabıları. O da eşittir erkek ayakkabısı. Bilmem kafaları iyice karıştırmadan anlatabildim mi? :))

October 21, 2014

sinan_abi

Çok güzel anlattın. Tşk

December 23, 2015

AhmetOkanA

He has the men's shoes yazdım kabul etmedi ilginç

August 21, 2014

ErsanBaynd

'' onda erkeğin ayakkabısı var '' cümlesinde, -the- erkeğin şeklinde okunmasını sağlar. egzersizde -erkek- dediği için the - fazla. kabul etmemesi normal.

December 24, 2018

Cengafer

Beyin yandi

February 23, 2016

BulentGercek

Neden "She has man's shoe" olmuyor. Eşim, ingilizce de "shoes" kullanılır böyle bir cümlede ve dolayısıyla "men" olabilir dedi. Sadece seçim nedeninizi öğrenmek istiyorum ve eksiğimi kapatmak istiyorum bu konuda.

December 29, 2013

ProwlingParis

"man" kullanmak istiyosan bi tane adamdam bahsediyosun, o yüzden "the man" demek gerekir, ve o da işleri iyici karıştırır. çünkü "men's shoes" erkek ayakkabısı anlamına gelen kalıp bir ifadedir.

December 31, 2013

edazgl

bu shoes ayakkabı anlamında mı yoksa ayakkabılar anlamında mı hala anlayabilmiş değilim :( shoe ayakkabı shoes ayakkabılar değil mi ? men's shoes haricinde bu kalıp çünkü.

August 8, 2014

AhmetAkdi

Biz aslinda ayakkabi derken bir cift ayakkabıdan bahsediyoruz, İngilizler ise ayakkabılar (shoes) diyor, bir tek ayakkabıdan bahsedilirken İngilizler de shoe diyor benim bildiğim

September 20, 2015

AhmetAkdi

Mesala gözlükde de iki cam oldugundan 'glasses' olarak kullanırlar yani cogul anlamda kullanılırlar

September 20, 2015

aysesena3595

Arkadaşlar çook uzun zaman oldu girmeyeli ama aydınlatayım,zamanında kendim de yanılmışım; has'de sahipliktir ve "got" burda unnecessary'dir,yani gereksizdir,men ise çoğuldur ve men's shoes derken "erkeklerin giydiği ayakkabılar" kastedilir,"erkek ayakkabısı" anlamı çıkar,"shoes" denmesinin sebebi ise ayakkabı çift halinde olan nesnedir ve 1 çift ayakkabı kastedilirken çoğul kullanılır,yani "shoes" denir...

June 20, 2015

osmanaksu

's takisini neden kullanmamiz gerektigini anlamadim bu konuda yardimci olabilirmisiniz?

January 5, 2015

elifgndz7

Bu nasıl bir cümle yaa

April 24, 2016

herpanjina

Gg

June 23, 2016

geldihanov

"He" ve "She" ingilizcede her ikisinde de "O" diye kullanılırken neden hep hatalı gösteriyor. Sırf bu sorun yüzünden onlarca can kaybettim :-/ bir çeşit piyangoya döndü...

May 2, 2014

Selcen_Ozturk

soruları dikkatli okumadığınızdan muhtemelen. Çevirilerde her zaman he de she de yazsanız kabul olur. Şıklı sorularda ise üstte kocaman yazıyor bütün doğru seçenekleri işaretleyin diye. Yani hem "he" hem "she" işaretlenmeli

May 2, 2014

C0S4R

"got" kullanımı da doğru olamaz mı ?

August 7, 2014

aysesena3595

He has man shoes neden geçerli olmuyor?

November 11, 2014

arifsahin52

'he has man's shoe' neden olmuyor?

December 21, 2014

Stormstrid

She has boys's shoes olması gerek değilmi

December 25, 2014

bayagi

"he has the man's shoes" yazdim ama kabul etmedi bu the ve got ayrimini kavrayamayacagim sanirim hangisini yazsam oteki dogru oluyor. acaba yardim edebilecek bi arkadas var mi? :)

January 30, 2015

nightkiss

Men s erkekler olmyo mu gereksiz bnc cvp lütfen

March 11, 2015

tarkansimsek60

Men olmaz man olur o benim bildiğim men olunca cogul olmuyormu

April 5, 2015

Cansuakkus

Shoe shoes ne fark ediyor

August 22, 2015

hrkan3

Onda ama shede o he de o nasil ayirt edicez

October 10, 2015

AleynaKYHN

"she has man's shoes" dedim ama "she has men's shoes""diye cevap verdi neden man's değil de men's

June 29, 2016

furkan24895

I dont know

December 14, 2016

furkan24895

Enough

December 14, 2016

Shahrazad26

How is "he has men (or men's) shoes" not accepted? It sounds better than "he has got men shoes".

January 8, 2017

ZeoAydin

Man ve men bunlar arasında ne fark var? ??

March 20, 2017

EvwcJ

Soruyu. Anlatabilirmisiniz

January 14, 2018

SabaBenzer

Burada tek bir ayakkabıdan bahsediliyor. 'Men's shoes 'de 'erkek ayakkabısı' olarak ceviriliyor. O halde neden' a men's shoes 'olmuyor?

June 27, 2018

Zeynep7602

"She has 'the' men's shoes" burda the yi koymamamizin sebebini anlamadim

July 20, 2018

serhat356450

şimdi burda men's kısmı erkeklerin oluyor cümleyi okuyunca onda erkekler ayakkabıları var oluyor

November 17, 2018

Sanane455286

Man's ile Men's in arasındaki fark orayı anlamadım

January 23, 2019

Tamer969674

İngilizce birebir mod çevirisi türkçeyle bir değil ondan zorlanıyoruz reception da çalışmak pratik yapmak en iyi öğrenimdir

February 4, 2019

Baak685540

Men ve men's arasındaki fark nedir arkadaslar açıklar mısınız ???

March 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.