"He has men's shoes."

Çeviri:Onda erkek ayakkabısı var.

December 29, 2013

26 Yorum

Konu önem sırasına göre

kbrazl

Men's direk erkek anlamına mı geliyor anlamadım? Tekilse Man's neden olmuyor

February 2, 2014

ProwlingParis

bu tarz sınıflandırma anlamında olan ifadeler İngilizce'de biraz farklı. Erkeklerin giymesi için üretilen ayakkabılar "men's shoes" olarak belirtiliyor--bire bir çevirsen anlamı "erkeklerin ayakkabıları", ama kullanımı böyle. Kalıp olarak bu şekilde öğrenmekte fayda var.

February 2, 2014

Merve281406

Teşekkürler

August 28, 2018

halil.mutl

Man ile men in okunuşu arasındaki fark ne?

April 29, 2014

mustafa1541

Man men diye okunur men biraz daha uzatılarak meen tarzında okunur

February 9, 2015

VeganLiveHealthy

okunuşlar için internetten yardım alabilirsiniz. https://youglish.com/ https://howjsay.com/ veya google translate

July 5, 2018

erfdxz

"Erkeklerin ayakkabıları onda." cümlesi de etkili olmaz mı?

February 5, 2014

Selcen_Ozturk

bunun için "He has the men's shoes" olması gerekirdi

February 5, 2014

bordoaux01

ama dogru cevap olarak " erkek ayakkabisi var" diyor dogrumu ben erkekleri. ayakkavilari onda yazdim

June 5, 2014

EbruHakann

ama diyelim ki ''he has the her shoes'' olmazdı burda the yı kullanamazdık değil mi?ve adamların diye belirtmiş onda neden kullanmamız uygun the yı?

December 11, 2014

Yunus80446

ama bazı örneklerde "the" olmadığı halde "he has" veya "I have" şeklinde karşılaştığımız cümlelerde bende, onda şeklinde çeviri yapıyor sebebi ne selcen hanım cevaplarsanız sevinirim

August 13, 2018

TanEr767552

Ben soracaktım sen sormuşsun cevp yok mu

March 11, 2019

TanEr767552

Selcen hanım she has my skirt benim eteğim onda diyo program the yok ama bunda nasıl oluyo

March 11, 2019

recep635822

Senin yazdigin cumenin anlami adamlarin ayakkabisi onda

April 26, 2019

Mesutov

Bende adamların ayakkabısı onda yazdım böyle kalıpları bilmek lazım

March 8, 2014

Melisalison

o adamların ayakkabılarına sahip olmaz mı

April 20, 2014

OrhanBerk1

Öncelikle, doğru cevabın ne olduğunu kesinlikle anladım. Fakat benim anlamadığım nokta şurası: Teknik olarak, "Onda adamların ayakkabıları var." çevirisi neden olmasın ki? Ayrıca doğru cevapta "shoes" - "ayakkabı" olarak geçmiş, oysaki alıştırmalarda "ayakkabı"'ya ben "shoes" yazdığımda kabul etmemiş, doğru cevap "shoe" demişti. Teşekkürler.

December 20, 2015

sriisnani

It suposed to be man's shoes. The plural form refer to the shoes. Any previous word explaining the shoes is always singular

January 15, 2015

netuhafgun

"ADAMLARIN AYAKKABILARI ONDA"

Böyle olması gerekmiyor mu?

December 26, 2018

ohammedo

onda adam ayakkabısı var dedim neden kabul etmedi

October 30, 2014

yavuzkirimli

Onda nerede bu cümlede merak ediyorum

May 7, 2015

lkHukuk

"Mens shoes" erkek ayakkabısı demekmiş. Bunu böyle kabul etmek gerekir. Sonuçta biz öğreniyoruz.

October 21, 2018

fatma767567

men's shoes bir kalıp mış onu öğrendik teşekkürler...

February 9, 2019

TanEr767552

She has my skirt..... benim eteğim onda demekse......... He has men's shoes.....bunda neden (var) olarak kullanılıyo has ikisinde de the yok ama anlamları farklı nasıl oluyo bu

March 11, 2019

perihan186296

Erkek ayakkabısı pnda var niye olmuyor

April 6, 2019

Erdem33766

Adamların ayakkabıları onda olmazmı

April 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.