"Everyonehasparents."

Překlad:Každý má rodiče.

před 2 roky

8 komentářů


Gymnastical
Gymnastical

If "everyone" is Singular, why is it "všichni mají" instead of "všichni má"?

před 2 roky

widle
widle

You have two options here:

  • "každý" is singular, therefore "každý má"
  • "všichni" is plural (it's more like "all"), therefore "všichni mají"
před 2 roky

jenda48
jenda48

"Každá má rodiče" z jakého pravidla vyplývá, že je přípustný pouze překlad "každý" rod mužský, a nikoliv "každá", rod ženský? Je nějaké pravidlo, které říká, že obecné výroky jsou pouze ve tvaru mužského rodu a ten se chápe jako všepojímající?

před 4 měsíci

Winstoncz

kdy použít "everyone" a kdy "everybody"? :-)

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Vyznamove jsou ta slova zamenitelna. V soucasne anglictine pusobi "everyone" formalneji nez "everybody". Nebylo to ale vzdy tak.

před 2 roky

Winstoncz

jestli rozumím správně, tak je můžu zaměnit, ale v běžném hovoru spíš použiju "everybody"?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Vyznamove jsou zamenitelne. Hovorove bych asi ani vsiml ktere z nich nekdo prave rekl.

před 2 roky

Winstoncz

díky

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.