"Everyone has parents."

Překlad:Každý má rodiče.

před 2 roky

3 komentáře


Gymnastical
Gymnastical

If "everyone" is Singular, why is it "všichni mají" instead of "všichni má"?

před 2 roky

widle
widle

You have two options here:

  • "každý" is singular, therefore "každý má"
  • "všichni" is plural (it's more like "all"), therefore "všichni mají"
před 2 roky

jenda48
jenda48

"Každá má rodiče" z jakého pravidla vyplývá, že je přípustný pouze překlad "každý" rod mužský, a nikoliv "každá", rod ženský? Je nějaké pravidlo, které říká, že obecné výroky jsou pouze ve tvaru mužského rodu a ten se chápe jako všepojímající?

před 3 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.