1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми існуємо?"

"Ми існуємо?"

Переклад:Do we exist?

March 2, 2016

4 коментарі


liubkivskyi

чому не може бути "Are we exist" ?


Nordry

Ваш варіант дослівно перекладається так: "Є ми існуємо?", але ж існування, це, по-суті, дія. А дію ми у запитаннях виражаємо через допоміжне дієслово "do" ("to be" (у Вашому випадку "are") вказує не на дію, а на факт чи форму існування чогось). Для того, щоб у цьому реченні було "are", потрібно використати форму тривалого часу: "Are we existing?".


Fb8U1

У питальних і заперечувальних реченнях обов'язково присутнє допоміжне дієслово Do. Воно визначає потрібні час і особу, а основне дієслово має форму інфінітива без to.


Fb8U1

Забув підкреслити, що допоміжне do вживається тільки у Present Simple i Past Simple.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати