Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie mag ihn überhaupt nicht."

Çeviri:O onu hiç sevmiyor.

0
2 yıl önce

5 Yorum


pilotmugo

ihn diğer anlamına mı geliyor acaba

0
Cevap ver2 yıl önce

YektaDogan
YektaDogan

Aslında 'ihn', 'onu' anlamına gelir fakat örnekteki çeviride zaten 'o' ile başladığı ve türkçede cinsiyet ayrımı olmadığından dolayı 'o'ların karışmaması için 'diğerini' şeklinde çevirilmiş olabilir. O onu hiç sevmiyor şeklinde bir cevap verdiyseniz aslında onun da kabul edilmesi gerekir bence.

0
Cevap ver2 yıl önce

pilotmugo

çok teşekkür ederim.

0
Cevap ver2 yıl önce

emre1719

Burada niçin "onu hiç sevmez" kabul edilmiyor?

0
Cevap ver2 yıl önce

nacinart

o ondan hiç hoşlanmıyor !!! ( Hazzetmek = Hoşlanmak demek )

0
Cevap ver4 ay önce