"Siemagihnüberhauptnicht."

Çeviri:O onu hiç sevmiyor.

2 yıl önce

5 Yorum


pilotmugo

ihn diğer anlamına mı geliyor acaba

2 yıl önce

YektaDogan
YektaDogan

Aslında 'ihn', 'onu' anlamına gelir fakat örnekteki çeviride zaten 'o' ile başladığı ve türkçede cinsiyet ayrımı olmadığından dolayı 'o'ların karışmaması için 'diğerini' şeklinde çevirilmiş olabilir. O onu hiç sevmiyor şeklinde bir cevap verdiyseniz aslında onun da kabul edilmesi gerekir bence.

2 yıl önce

pilotmugo

çok teşekkür ederim.

2 yıl önce

emre1719

Burada niçin "onu hiç sevmez" kabul edilmiyor?

2 yıl önce

nacinart

o ondan hiç hoşlanmıyor !!! ( Hazzetmek = Hoşlanmak demek )

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.