1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Мій брат - студент коледжу."

"Мій брат - студент коледжу."

Переклад:My brother is a student in college.

March 2, 2016

9 коментарів


tabakerka32

my brother is a student of college - це вірно?


Kaminari_Okami

Якщо йдеться просто про студента будь-якого коледжу, то зазвичай використовується саме конструкція "a college student". Ваш же варіант можна використати для цілком певного навчального закладу, але з обов'язковим додаванням означеного артиклю або вказівного займенника: "my brother is a student of the/this college".


Sultanidze

З цього конструктора я склав варіант: "My brother is a student in college." Потім зрозумів що не поставив артикль перед "college", але відповідь прийняло. Я дивився в словниках, там то ставлять артикль то ні. Питання: коли треба перед "college" артикль, а коли ні?


Fb8U1

Артикль не ставиться, коли мається на увазі коледж як різновид навчального закладу, а не місце, де навчаються студенти. Це стосується і інших навчальних закладів: школа, університет і ін.


gtc2015

Тобто можна написати тут у відповіді як "is a student in college", так і "is a student in a college"?


Kaminari_Okami

Можна "... is a college student" або ж "... is a student in college" - без "а". І у першому, і у другому реченні артикль "а" може стосуватися лише слова "student", оскільки наш "персонаж" є лише одним із багатьох інших його колег-студентів. А слово "коледж" тут описує не якийсь фізичний навчальний заклад, а соціальну роль, яку виконує, у даному випадку, її брат.


WzM72

В цьому реченні без контексту можно зрозуміти і як фізичний навчальний заклад, і як соцільну роль. На ресурсі, де англомовні вивчають російську і українську такі речення, де без контексту можна зрозуміти і так і так, то приймаються різні варианти.


Mykola5

My brother is a college student.


pUpm12

В яких випадках вживається at college, а в яких in college?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.