"I have children."

Çeviri:Benim çocuklarım var.

4 yıl önce

45 Yorum


hsynata

çocuklarım derken s takısı göremedim çoğul değil

4 yıl önce

goobles
goobles

Bazı kelimeler düzensizdir ve çoğullaştırırken "-s" takısı konulmaz. "child (çocuk)" kelimesi de bu kelimelerden biridir ve çoğul hali "children (çocuklar)"dır. Bunların belirli bir kuralı yoktur, o yüzden çoğul halini de olduğu gibi öğrenmek gerekiyor.

4 yıl önce

gzde282998

Tesekrker

9 ay önce

Korkutkosar

Teşekkürler

1 ay önce

minisduru

Bazı kelimelerde s (es) takısı olmaz child çocuk olur.Mesela fish hem balık hem balıklar olur.

3 yıl önce

Eda_bysn

Children düzensiz fiil olduğu için s takısı almaz.

4 ay önce

HatunBa

Cunku children zaten çocukalr demek child çocuk

3 hafta önce

eyuphan123

Çocuk kelimesine stakısı gelmiyor kelime değişiyor

2 yıl önce

elifsude

Bir harfi yalnis yazdim diye yalbis saydi

2 yıl önce

emine199861

Evet baze öyle oluyor

1 ay önce

atiyolog

Çocuklarım kelimesindeki (-ım) iyelik eki isim tamlamalarında "tamlanan" olan sözcüğün sonuna eklenir. Ancak Türkçenin yapısı gereği "tamlayan" sözcük gizli durumda olabilir. Burada "Benim" kelimesi gizli zamir oluyor. Ben çeviriyi "çocuklarım var" şeklinde yaptım. Kabul edilmedi. Düzeltilmesi gerekir diye düşünüyorum.

1 yıl önce

MERYEM573022

Childirn ne ya

1 yıl önce

Thevolkan2

Anan

1 yıl önce

nehir892082

Ayni zamanda çocuklara sahibim anlami da var

1 yıl önce

sultan63986

Ya of ya

1 yıl önce

brayanaz

benim çocuğum var

9 ay önce

kerem685116

Var i takmayi sakin unutmayin : )

6 ay önce

director86

sahiplik değil mi?

3 yıl önce

MuzooSAnimation

İyide has gibi söledi

2 yıl önce

tayfun37315

Ben sadece have ve has neye nasil geliyor onu anlamis degilim

2 yıl önce

potterhead711726

Normalde have got olması gerekiyor amerikan ingilizcesi bu sanırım

2 yıl önce

enginyildi1

Burda en büyük hata öğreticinin teksesli olmasi örneğin bayan sesin He demesini ben she diye anlıyorum we kelimesi the diye anlıyorum Lütfen öğreticide farkli farkli kullanin

2 yıl önce

mhmtarda

Children deki ren s gibi birşey

2 yıl önce

Elifahingz

Kadın have kelimesini hav diye okuyor

2 yıl önce

fregenkral

sen okumasını bilmiyorsun sadece bu

1 yıl önce

Firdoyusuf

Benim derken my olmasi gerekmiyomu burda ben diyo

2 yıl önce

Thevolkan2

Aq ne bicim sey bu

1 yıl önce

burakatabas

Çocuklarim degil cocugum olacak neresi cogul bunun

3 yıl önce

zehra329063

Bazi kelimeler duzensizdir -s takisi almaz hepsi buda oyledir child tek bir cocuk anlamina gelir children cocuklar anlamina gelir.

3 yıl önce

doctor-whoo

Have got ve have arasindaki fark ne?

3 yıl önce

Bilal953635

Ay hev çıldırın yazdım kabul etti :))

2 yıl önce

SelukYldz1

Haha:)

2 yıl önce

adsiz5

Bidw bn deneyeyim

2 yıl önce

elmin07

cocuklar benim neden olmadi?

2 yıl önce

himeis

anan

1 yıl önce

himeis

anan

1 yıl önce

himeis

anan

1 yıl önce

himeis

duolingoyu sikiyim

1 yıl önce

emreatasoy01

çocuğum dedim kabul etmedi ??

4 yıl önce

yasemin.ca2

Çünkü child değil children. Children çoğuldur. Çocuklarım olur

4 yıl önce

lifetime355

My yazmiyorki nasil ' benim ' anlamıni almış

3 yıl önce

zehra329063

"I" harfide benim anlamına gelir.

3 yıl önce

zlem413265

"I am" benim" anlamına gelir

2 yıl önce

Elmiras7

Neden my kullanmadık

3 yıl önce

takla_king0

chıldrens demiyo ki cocuklar olsun biri açıklasın

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.