"I want to learn English."

Μετάφραση:Εγώ θέλω να μάθω Αγγλικά.

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


alkanellop

Γιατί είναι λάθος η απάντηση "θέλω να μελετήσω αγγλικά";

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Μελετώ = study. Μπορεί να μαθαίνεις μελετώντας αλλά τα δύο ρήματα δεν έχουν την ίδια σημασία.

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

I agree, it has a different meaning but people often say " I want to study English" meaning I want to learn English. After all you can't study a language without learning it and you can't learn it without studying it! :-)

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.