1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir kitap okur ve ben gaze…

"O bir kitap okur ve ben gazeteyi okurum."

Çeviri:He reads a book and I read the newspaper.

December 29, 2013

238 Yorum


birol.aris

O bir kitap okur cumlesi neden it reads a book diye dogru cikiyor


Xyalm

Ama ben she yazdm yanlis dedi he dogru cevap verdi, he yazdim yanlis drdi she dogru cevap dedi.anlamadim


isilay_isil

Bende de aynısı oldu bu ne saçmalık böyle


RabiaNur617946

Bende de aynısı oldu


FatmaDeli1

Ben doğru yaptım ama olmadı


Smeyye381978

Aynen ya tek yanlısım he yerine she yazmak☹


asaasra8484

Aynen çünkü kız yada erkek demiyor she yada he yazsanda olur


sait281623

Sacma ikiside o demek sonucta yani!


Hasan854455

Büyük harf var ondan dolayı .d


Nisa43574

Resimde erkek olduğu için


Bra473206

Bende doğru yapmama rağmen yanlış dedi


SalihTRK8

Aynen bendede öyle oldu


nurowley

newspaper önüne neden the koyduk.


ugurahmetyasar

Çünkü gazeteyi diyerek onu belirtiyor. Eğer ki o gazete okur deseydi o zaman bu herhangi bir gazete olacağı için the gelmezdi. Ancak gazeteyi dediğinde belirttiği bir gazete var ve bu sebepten the gelir


kaya_577

Aradığım cevap


mysumeyye

oradaki ''gazateYİ'' anlamını vermek için


mikailizci

Reads ile read ne farkı varki ikiside aynı cümlede kullanılıyor


ipekaydin

S takisi sadece he she ve it lerde gelir


_.-.QUEEN.-._

᯽Geniş Zamanda

✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)

✓ÖRNEK: WE EAT AN ORANGE.

✓ SHE EATS AN ORANGE.


ALTAY52

Genis zamanda i you we they de -s takisi gelmez he she it de gelir


Hasan140287

Kardesim genis zaman da he she ve it de fiil (s) takisi alir ancak I you we they bunlar almaz


[aktif olmayan kullanıcı]

    He she lerde reads deniyomuş


etomisya7885

    "S" takısı he-she-it e yalnızca gelir çünkü


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Ingilizler bi değişik ler yahu


memduhoglu

      Lan ı küçük yaptım diye yanlış saydı


Hmeyra787812

      I i yapildiginda ve c yerine ç yapildiginda yanlis saymiyor bence tekrarda cumleni konrtol et cunku ben cok defa denk geldim


evval44066

      Kafayi yicemmmm abi olmuyorrrrr yaaA olmuyor


TusindStyker

      It zamiri ile nitelendirdiğimiz cansız varlık nasıl kitap okuyabiliyor?


dilara_yl_dz480

      He reads the book and ı read a newspaper yazdım yanlış dedi


muhammedal979413

      A newspaper yerine the newspaper yapmalıydın çünkü gazeteyi belirtiyor


eyda836249

      Doğru gösterdiğini yazıyorum hala kabul etmiyor


esila42

      The neye gore geliyor


susuleyman

      O bir kitap okur cumlesi neden it reads a book diye dogru cikiyor


Sebahattin944585

      She yada he...her ikiside doğru


Denka117283

      ya ben anlyamiyorum ya hepsi disik biz em cumleyi kuruyorus emda onlar yalis okuyora


Hseyin160757

      Ben she reads .. diye başladım.(kadın için O,yani she kullandım) yanlış çıktı.yoksa gerçekten yanlis mı?


turkseyda

      i read newspaper ile I read newspaper aynı şey mk neden i read newspaperı kabul etmiyorsun ki saçmalıo


NurTubaYaa

      He reads the book and I read the newspaper yazdim. Neden "a" geldi? "the book" olmasi gerekmiyor mu?


erendeniz14

      He yerine she yaptim yanlis dedi


gamze678677

      Açıklamasını aynı şekilde yazdım yanlış cevap çıkıyor. The yerine a newspaper şeklinde düzeltiyor sistem. Yanlış yönlendiriyorsunuz.


ekrem.bozk

      Burda dikkat ettigi he/she/it degil bence dikkat ettigi reads deki s takisi ve newspaper daki the takisi bunlara dikkat ediyor yapay zeka


evval44066

      Ben dogru yazdim yanlis kabul etti sizde de oyle oldumu mu arkadaslar ilk defa degil bi defa daha cikti yine dogru yaptim ama yanlis kabul etti... bu nasil bi uygulama


BilgiFnd

      He veya she aynı


BilgiFnd

      He veya she ne fark ediyor buna bir çare bulun. Parantez içinde kızlar veya erkekler için o yazın


Mesut_KARA

      The kullanmayınca neden kabul edilmiyor


mavi705310

      dığru yapıypm yanlış diyo düzeltin şunu


Aleytabi2

      o demiyor mu ? he ya da she ne fark ediyor şimdi ? ikisi de o anlamına gelmiyor mu ? she yazınca kabul etmiyor


ranabetl9

      Ya ikire üst üste yanlış yazdim ❤❤


harunc43

      He veya she ne siz bunun ayrımını belli etmemişsiniz bu cümlede değiştirilmesi gerek


Nursena956604

      The nereye gelir ben hâlâ anlamadım


Rain.17

      Ben hepsini doğru yaptım yanlış çıktı kontrol ettim


hakan3661

      Soruyu dogru cevapladim yanlış dedi


alperheos

      The newspaper oldunu nerden anlicam saçmalığa bak yeter aqw


cemre972527

      Sadece "s" takisi geliyor ve bu birşeyi değiştiremez.Sadce çokluk katıyor yabi ler/lar


Dupainchengmeri

      İt olmaması lazım çünkü inglizce de "it"cansız varlıklar ve hayvanlar için denir onun yerine he yada she olacaktı


sam844825

      O derkan kiz ya oğlan işarat vermali bu ne yaaa


ArifKaan8

      She yazdım he doğru cevap dedi nasıl bir saçmalık bu?


jafarhov

      Bu uyqulamanin herşeyi iyi ama yorulmarada cevab alsak çok iyi olur


Tayfunakgun96

      The eki koymadığım için yanlış dedi


btsarmy744408

      The olmasa İngilizce daha kolay olur anlamıda yok niye kullanıyoruz


Bahar786371

      Ne farkı var she veya He sonuçta ikisi de o demek kişilik belirtilmemiş


Enes010110

      İnş öğrenirim


Elay666

      Ya bıktım şu 'the' lerden yaa


Aliekber541429

      Doğru cevap fakat onaylamadi .


yurtsever4

      I m waiting True but you are system it says wrong one


Okan253070

      İt cansiz varlik icin degil mi gaipten biri sanki kitap okuyor


      [aktif olmayan kullanıcı]

        [aktif olmayan kullanıcı]

Tugbaatuncaa

          Ha he ha she ne fark eder boş yere bir can gitti. İkiside o demek cümlede cinsiyet belirten birşey var mı ben göremedim?


esra.aydmr

          She yazdim kabul etmedi cinsiyet belirtmemiş ki


Fkblr

          He yerine she kullandım ve yanlış olduğu belirtildi...Ilginç


Miray62442

          Niye she değil he


husna462967

          Ne gerizekali bir soru ya amk be serefsiz dou cildirmis be


Saliha648373

          Ben doğru yaptım yanlış diyor


Nrgizabano

          Ben öncelikle doğru yazdım.ama yanlış çıktı.sonra o soru bana yine geldi.ben önceki doğru cevabı yazdım.ama yine yanlış çıktı


yusraakblt

          O demiş cinsiyetini nerden bilelim


yusraakblt

          O demiş cinsiyetini nerden bilelim


ElifYlmazC

          Kİfoajf8jf8afaf8atuiatyuatuiagıayu8agf8agjfoifajifogakGJ8gijga8afijafoijGijfpifakgogioataıtiatoajigatıijtaatıjatoiaoigjffkagikagkgkgoikiayıiayoiayoiayoiayıhikhpi3aikyGİ HAYAAYOJAG ;
          ÜNaxkqf8ügjf7g


AySimanur9

          O dediğin zaman "He" de o demek "She" de neden "He" kabul ediyor fakat "She" kabul etmiyor???


Akasya400669

          Sirf she yazdim diye kaybettim


YKSEL873785

          He reads a book and( i read the newspaper.) (Ben bir gazete okurum)


YKSEL873785

          I read the newspaper (ben gazete okurum)


LookattheM1

          Ya bi the yazmadım diye tüm doğrularım boşa gitti kalbim kalmadı bu kalp işini hiç sevmedim


lilisa_

          Ya acayip saçma kafam karıştı.Bence düzeltilmeli :(


Frat544478

          Book önüne "the" koydum diye kabul etmedi, newspaper önüne koyduğum "the" kabul oluyor anlamadım bu işi


Egemen286169

          Sacma uygulama dil ogrenilmez bunla


MuratPolat83981

          Tüm cümleyi doğru yazdım. Sırf newpaper yazdığım için yanlış sayıldı. Bir "s" yüzünden.


GamzeFeral1

          Ben aynisini yazdim ama kabul etmedi


Eltun318563

          Ne alakasi var bunun He, she, it ucude farkli cins ama ayni manada. Cumlede hangi cins oldugu zaten belirtilmemiş.


Onur128356

          Ben bir elma terim


ZeynepEyll460795

          Ben she yazdım sadece o yazıyordu ama he ile istiyor


asu651613

          Erkek olduğuna dair bir bilgi yok


asu651613

          Bayan olduğuna dair bir bilgi yok


uur235150

          Hem canlı ders yapıyorum


Kemal20987

          Habu yanlış oldu


MorDuolingo98

          Birinin başına "the" birinin başına "a" koydum. Tam tersinin doğru olduğunu söyledi. Ne farkı olduğunu biri söyleyebilir mi?


ahmet368809

          S takıları ne zmn kullanılıyor


SaruhanBag

          Cümle çok uzun nasıl sıralıyı


MazlumDemir

          "She"de o demek "he" o demek o zaman "she" yazınca neden kabul etmiyor


MazlumDemir

          "SHE" de o demek "he"de o demek o zaman "she" yazarken neden kabul etmiyor?


NURZEHRA7

          Bende he reads a book and I read the newspaper yazdim YANLIŞ dedi


NURZEHRA7

          Neden yanlış diyor doğru yazdım


Cengiz831784

          He de e yerine r ysptim diye butun cevabi yok yapmak adaletsizlik cumlenin %99 dogruyken bunu dogru ksbul etmeli


Bra367179

          Dogru yaptim fakat yanlis dedi


ilkerkalelim

          BEN HE YAZDIM AMA SADECE "NEWSPAPAER" IN ÖNÜNDEKİ "THE" YI UNUTTUM KEŞKE DOĞRU SAYSAYDI. SON SORUYDU VE BIR CANIM KALMIŞTI.. DİĞER ETABA GEÇİCEKTİMMM.


kaanMEK1

          Kardeşim 4 üncu deneyisim bilemedi.m


kaanMEK1

          He reads a book and I read the newapaper


kaanMEK1

          He veya she neden fark ediyor?


znurBekta1

          The nın genel anlamı ne bilen var mı


sell.6

          she yazdım yanlış çıktı yuh ama bu kadar da ya!


Elifsu784426

          Doğru yaptim yanlis kabul ediyior


meert_

          Ya hep şu sondaki the kalıbını eklemeyi unutuyorum lanet olsun


Hseyin941549

          Cevabım doğru ve benim cevabın aynısını kendisi diyor


Sessizdam

          Zormuş ya hangi sırayla yazılacaklarını daha bilmiyoruz. :)


ilknur183132

          Bir kitap okur dediğimizde read değilde neden reads


MerveC12778

          Neden read ve newspaper arasına the eki geliyor


Zynpzeze

          She yazdım diye yanlış dedi He olacakmış


Elvan295671

          Küçük bir yanlista bile canin gidiyor keske kelime yanlislarinda tekrar olsa yaa✔️


Elvan295671

          bi tane Kelime yanlışında keşke can gitmese ya ✔️


Seyhan196590

          She reads a book and I read the newspaper Bu şekilde yazılması gerekmiyormu?


Bea_Offical

          Neden it gelmiş açıklayabilirmisiniz ?


ahmetaliol1

          He,she,it hiçbiri olmuyor çok saçma


fidan317459

          3 defe yazdim yene sehv cixdi yoruldum ama yaaaaa


Minazdemir

          10 kez yaptim bir tanesi bile doğru olmadi bu nasil iş


BOKUNUMINC

          Yaa orda niye the yazcaz illa banane yaa canim bitti o soru yuzunden


feyza322880

          Doğru yaptığım halde neden yanlış çıkıyor


feyza322880

          Doğru yaptığım halde neden yanlış diyor


Meliss594

          Bazen bendede oluyor bir cevabini gözden geçir


Meliss594

          Cümlelerin tam tersi olmuyormu ingilixcede


Meliss594

          He bu arada benide takip ederseniz sevinirim SudeNaz74 Duolimgo bende sizi takip ederim


Emineasln11

          Bende yanlış yaptım


Gktu1Berat

          Benim cümlem cevapla aynı ama yanlış diyor


levent850538

          Of cok sıkıcı bu cumle


Mehmetbaran123

          Ya benn yanlışlıkla bastim


fateme77_5

          O = she O= he Neden benim cevapim yanliş


Fato593814

          Kelimeyi yazmak cok zor ya


IsmailTayyar94

          Burada neden ilk cümlede "He reads" olarak kullanıyoruz anlalayamadım, yardımcı olabilecek biri var mı acaba?


Esmanur554878

          Bu neden yanlis çıkıyor anlamadim


Esmanur554878

          Bu neden yanlis cikti anlamadim


Meryem237233

          YA SİZ KAFAYI SIYIRMIŞSINIZ AŞIRI SİNİRLİYİM SİZİ MAHKEMEYE VERİCEM ANDAVALLAR MEKKELİ MÜŞRİKLER NASIL YANLIŞ ULAN


sevgi318103

          Benim yorumlarım geliyormu acaba??


sevgi318103

          Yorum yapabiliyormuyum


nisamav

          Ben bunu bir türlü anlayamadım


salih846398

          Soru normal siz yanlış diyorsunuz


salih846398

          Soru doğru vallaha


dilek714099

          Ne zaman a ne zamn the koyacagimizi nasil anliyoruz acaba


dilek714099

          Ne zaman a ne zaman the oldugunu nasil anliyoruz acaba


Unsal867280

          Çok karmaşıııııık


Unsal867280

          Çok karmaşıııııııııııık


SerhatDoga5

          Bi a koymadım diye yanliş sayıyor


ElifNur330150

          The bu kelimeyi nasil kullanmam gerektiğini anlamiyorum hala


Mercanomak

          Arkadaşlar şimdi nerelerde are ve the geliyor biri aciklasin lutfen ya birini yaziyorum figeri geliyor digerini yaziyorum digeri geliyor ¿¿


Mercanomak

          Arkadaşlar şimdi nerelerde are ve the kullanılıyor biri bana açıklasın lutfen hep karıştırıyorum


nur660775

          Yaziyorum ama cevap yanlış diyor karşılaştirinca doğru çikiyor


_cansu34_

          He reada a book and I read the newspaper


Bra853474

          Doğru cevap olarak "He" gösterdi. Ben "She" kullanmıştım. Ama görsel olarak bir cinsiyet ibaresi yok hiç yerde. Bence cevabım kabul edilmeliydi.


EmirhanYaz6

          He yapınca dogru she yapınca yanlış Sizcede Bi sorun yokmu


lkbal12

          He reads a book and I read the newspaper

          She a reads book and I read the newspaper


AydnSUCU

          cinsiyet belirtilmemiş


ZeynepSude854564

          Bu ne saçmalık boyle


layda482606

          Yarabbi nasıl uzun bir cümle


Hilal272465

          Bence savma bir soru


Cavid527

          The, a, an gibi basit şeyler yüzünden yanlış diye kayd etmeyin cevabları, ingilizler the falan kullanmıyor bile


Sessizdam

          The neden geliyor


afra297547

          Hep the ları yanlış yere koyuyorum nedense arkadaşlar. Bu arada size kolay gelsin ben kaçar bye,


mirac_kaya_858

          The newspaper olucak ama biz sadece newspaper yaziyoruz


MiracENGLI1

          He she it ayni seyler cumleyi dogru kurdum ama she demedim diye yanlis onun yerine he dedik


leventskr

          Aga soru bozuk yanlis sayiyo


Vesilenur13

          Newspaper sözcüğü yok ki


nci732905

          Ya bu niye hala yanlış çıkıyo


Sessizdam

          Neden s takısı geliyor?


HilalNur157191

          She ve he ayni degil mi amk ndnskssk


leyla428939

          Düzgün tercüme vermiyorlar!


ninaintheocean

          cevabım doğruydu aslında ama sadece he yerine she yazdım. ne farkediyor, ha she, ha he nolmuş yani.


YAMUR268724

          Cümleme yanlış dedi ama cevapta benim cevabım vardı


zeynepertr17

          Bemdoğru yaptım ama olmadı


ilan67589

          Yahu neden She/He dikkat veriyorlar!?!?Öznesi belli olmayan bir cümlede eğer özne bir canlıysa ya he olur ya da she ama she yazınca yanlış çıkıyor o zaman söyle yapmanız gerekiyor kodlamayı She or he reads a book and I read the newspaper okuduğunuz için tşk..


Berfin718489

          Bir hata var çünkü cümlede "onun" kelimesinde kız ya da erkek olduğu anlaşılmıyor


medine688572

          Aynısını yazıyorum yanlış diyor


FatihDgr

          Zaten ingilizcem kötü yarim saattir ner hata yapiyorum diyorum yanlışmış meğerse


5Geylulvera682

          Tamam anladım nesne


Eref829032

          She neden yanlış çıkıyor?


AZERBAIJAN555

          BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


Habil163951

          Bende, okur read/ okurum reads yazdım yanlış dedi


Cem54715

          He ya da she icin cumle yaninda parantez icinde cinsiyet vermelisiniz


PelinSu256798

          Arkadaşlar duoda cinsiyet belirmiyorsa eğer mutlaka he kullanılıyor


yasemin651665

          yaaa bu biraz zor geliyor


yasemin651665

          yaaa bu biraz zor geliyor


yasemin651665

          yaaa bu biraz zor geliyor.


yasemin651665

          yaaa bu biraz zor geliyor


GlenKarabu1

          Dogru yazdigim halde yanlis diyo


nisaorhan12-VAN

          She reads the book and I reaf the newspaper yazdım kabul etmedi?


gl30Yj

          Aynısını yaxıyorum neden hala yanlış çıkıyor


Rojda315475

          Ben doğru yazdim niye yanlış diyor


Fatih656919

          Neden kitap okuyan icin reads dedik de gazete okuyan kendimiz icin read dedik


sinemkayam

          Read bir tane vardı

          Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.