1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ein Kind"

"Ein Kind"

Çeviri:Bir çocuk

March 2, 2016

12 Yorum


BensuCihan

Neden ein neden eine değil?


Emre34514

Çünkü Artikeli das. Yalın(nominativ) halde Artikel Der ise> ein-kein-mein-dein olur Die ise > eine-keine-meine-deine olur Das ise > ein-kein-mein-dein olur


nazlieren2

Oyle olmak zorunda


master322737

yahu sozcuki yekrar etmiyor bu nasil olur?


Kahraman797292

Arkadas "ein kind " bir çocuk degilmi neden yanliş diyor


cigdem707522

bir çocuk yazıyorum ama yanlış diyor


sinem938725

bir çocuk yazıyorum kabuletmiyor


master322737

yahu bu nasil olur basiyorum ekrana amma kabul etmiyor


Fizuli11

Ses hatali.ne yapmam gerekiyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.