Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Вони знають як виробляти більше."

Переклад:They know how to produce more.

2 роки тому

4 коментарі


ChrystjaL

they know how to do more-чому не так?

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

При перекладі важливо розуміти відтінки значення слів. Produce - виробляти, виготовляти (продукт). Do - "Робити" в значенні Діяти, а не виробити якийсь продукт.

2 роки тому

H_O_B

А без to не можна

1 рік тому

H1lP4

У цьому реченні to - це не прийменник напрямку руху, а частка, що позначає інфінітив дієслова: to produce. Воно і на українську перекладається неозначеною формою дієслова: виробляти. Так що без to - ніяк не можна у цьому реченні.

1 рік тому