1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вони знають як виробляти біл…

"Вони знають як виробляти більше."

Переклад:They know how to produce more.

March 2, 2016

4 коментарі


ChrystjaL

they know how to do more-чому не так?


Fb8U1

При перекладі важливо розуміти відтінки значення слів. Produce - виробляти, виготовляти (продукт). Do - "Робити" в значенні Діяти, а не виробити якийсь продукт.


H_O_B

А без to не можна


H1lP4

У цьому реченні to - це не прийменник напрямку руху, а частка, що позначає інфінітив дієслова: to produce. Воно і на українську перекладається неозначеною формою дієслова: виробляти. Так що без to - ніяк не можна у цьому реченні.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.