1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boys eat bread."

"The boys eat bread."

Çeviri:Oğlanlar ekmek yer.

December 30, 2013

58 Yorum


cybersalih

Erkekler dedim kabul etmedi !


HakanTrkrt

Boy çocuk ve oğlan manasınadır.


Muko1558

erkekte oluyor üstene gelince gösteriyor


istidat

" Oğlanlar ekmek yer " delikanli adam yemez der gibi bir tavrı var :))


orn25

Arkadaşlar 'erkek çocuklar ekmek yerler' dedim kabul edilmedi. Erkek çocukları ekmek yerler deseymisim kabul edilecekti.ne fark var?


Sadullo

Erkekler değil oğlanlarmiş


duman6mutluluk

Boy erkek oğlan. Cocuk nedir ya.


ELBesir

child cocuk demektir


ihsanko

arkadaşlar bundan sonra boy gördüğünüzde oğlan deyin.


nuray055

Erkek yazdim ama cocuk diyor


h_yucel

bende oğlanlar ekmek yer yazdım doğrusu cocuklar mış. boys oğlanlar değil mi ?


Muko1558

erkekleri kendisi kullanıyor biz niye kullanamıyoruz


ozgeozgemelek

The etkisiz boy oglan Eat yer

Bread ekmek Cook basitt


elifhma

şlşşşşşş


h_yucel

bende oğlanlar ekmek yer yazdım doğrusu cocuklar mış. boys oğlanlar değil mi ?


Sahin212121

the hangi cümlelerde kullanılır ve eat ve eats arasında farkı söylermısınız


hmasultank

erkekleride kabul etmeliydi


alperozbal

erkek cocuklar yemek yer dedım kabul edılmedı


Batuhan606104

Erkek çocuklar dedim yanlış dedi. Erkek çocukları olacakmış. Bu fark nereden geliyor ?


HBG36937

İyide bende sıklarda ekmek yokyu


CanerBayrak

boys erkekler demek değil mi ?


berra_bsrsln

doğru söylüyorum olmuyo diyo yalancılarrrr


Cimbom1905Hilal

A da bir denir ken the da nden bir denmiyor


Nisa-Nur1234

oğlan ile erkek aynı şey değil mi


ibramin

I think this sentence is not correct ?


aye223025

Bende erkekler dedim zaten [ boys ] oğlanlar , erkek çocukları anlamına gelir


esra407959

oğlanlar ve oğlan çocukları aynı şeyler


Cerenzen6

oğlan dedim oğlan çocukları dedi


damla798600

aynen bende erkekler dedim kabul etmedi bu nasıl bişey yaaa çok sinirimi bozdu


Irmak091

doğrusunu çocuklar dedi


smailBile

oğlan ekmek yer olcaktı


mustafa252344

mikrofonum yokki !


betl36681

Yaaa doğru soylediğimden emininim kabul etmiyo yanlıs fln diyo


serpil549001

Hepiniz hakliziniz ama bende erkekler yaxdim daymadi


arzubeyza

doruyu söyledim duymuyo


besiktasgame112

ya çocuklar ekmek yiyor diom yiyorda hata warmış kabul etmio nesi yanlışki


Tubisa

Boy: erkek değil mi? Niye kabul etmiyor


ahzade4

Erkek dedim ve olmadi ama oda anlaminda erkek diyor .


OrhanSar4

Çocuklar ne alaka. Lütfen böyle basit hatalar yapmayın


OrhanSar4

Erkekler boys zaten


entepe1981

The bir nesneye ilskin sahiplikti. Mesela su icer ile suyu icer arasindaki farki sagliyordu. Ancak burada the varken ekmek yerine ekmegi yazdim kabul etmedi neden????


AyazDeniz4

Oğlanlar diyince noluyo erkekler diyince noluyo


mlk196416

Su the lari bi dogru soyleyemedim gitti


LuftMensch15

Neden eat oluyor ? Diğer kelimelerde üçüncü şahısda , read+s oluyor ama ?


tulay890385

Ben doğru yaptım ama yanlış dedi


NazlicanGm

Oglan erkek ne fark ediyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.