1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Uw vraag heeft geen antwoord…

"Uw vraag heeft geen antwoord."

Vertaling:Your question does not have an answer.

December 30, 2013

23 opmerkingen


voetbalgh

Ik was got vergeten wanneer moet je got toepassen?


Lavinae

Zie deze discussie voor informatie over 'have' en 'have got'. 'Got' hoef je eigenlijk nooit toe te passen, het is optioneel. :)


megan795779

Waarom wordt het nu wel has?


Chiquitasss

Dat snap ik zelf niet


HenkVanEs

question is 3e pers. daarom does your is bezittelijk voorn.woord in nederlands jouw


olaf71

Kan iemand mij uitleggen waarom dit fout is: Your question didn't has an answer.


Lavinae

"Your question didn't have an answer" is fout omdat het de verkeerde werkwoordstijd heeft. Het is een zin die in de verleden tijd staat.

"Your question does not have an answer" staat echter in de tegenwoordige tijd. De vertaling die wij dus zoeken is "Uw vraag heeft geen antwoord" en niet "Uw vraag had geen antwoord".

Bovendien moet het 'have' zijn i.p.v. 'has'. Met 'to do' als een hulpwerkwoord krijg je het zelfstandige werkwoord 'to have' in de infinitieve of hele werkwoordsvorm (de Engelse vorm van 'te hebben': to have).


makitje

Dank je voor deze uitleg . Ik begin het een beetje te begrijpen . Ik schreef Your question has no answer , en werd goedgekeurd.


standeman

Has is ook fout, het moet zijn have


toby4762

Bedankt voor de uitleg, leerkracht?


esmee794

Zo staat het niet in het systeem dus is het fout, heb ik wel vaker meegemaakt


Chiquitasss

Kan iemand mij uitleggen waarom het Your question have not answer fout is


Dannie852

als je zegt; your question have not answer. Zeg je eigenlijk; jouw vraag heeft niet antwoord. dus moet het inderdaad; your question does not have an answer zijn.


neirinckdi

Begrijp het gebruik vandoes en do niet


ana.vuzor

Wanneer moet does er voor


Thyrsa_

ik had: ‘your question doesn’t have an answer’ is dat ook goed?


Soraya231

waarom komt er achter does die s erbij? Het is toch your en niet he/she/it Kan iemand dit uitleggen aub?


Chiquitasss

En waarom het has is in plaatvan have


yasmine228448

Weet iemand waarom er does achter komt:-)


YanapornYo

Jullie heb een makkelijke oeferning voor me.in het midden. Bedankt


AngelMalak9

Wanneer is het an en a

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.