"Uw vraag heeft geen antwoord."

Vertaling:Your question does not have an answer.

December 30, 2013

70 opmerkingen

Gesorteerd op topberichten

voetbalgh

Ik was got vergeten wanneer moet je got toepassen?

March 2, 2014

Lavinae

Zie deze discussie voor informatie over 'have' en 'have got'. 'Got' hoef je eigenlijk nooit toe te passen, het is optioneel. :)


Lv3003

Jij hebt veel volgers


megan795779

Waarom wordt het nu wel has?


loreGysbre

Dat snap ik zelf niet


HenkVanEs

question is 3e pers. daarom does your is bezittelijk voorn.woord in nederlands jouw


olaf71

Kan iemand mij uitleggen waarom dit fout is: Your question didn't has an answer.


Lavinae

"Your question didn't have an answer" is fout omdat het de verkeerde werkwoordstijd heeft. Het is een zin die in de verleden tijd staat.

"Your question does not have an answer" staat echter in de tegenwoordige tijd. De vertaling die wij dus zoeken is "Uw vraag heeft geen antwoord" en niet "Uw vraag had geen antwoord".

Bovendien moet het 'have' zijn i.p.v. 'has'. Met 'to do' als een hulpwerkwoord krijg je het zelfstandige werkwoord 'to have' in de infinitieve of hele werkwoordsvorm (de Engelse vorm van 'te hebben': to have).


makitje

Dank je voor deze uitleg . Ik begin het een beetje te begrijpen . Ik schreef Your question has no answer , en werd goedgekeurd.


standeman

Has is ook fout, het moet zijn have


esmee794

Zo staat het niet in het systeem dus is het fout, heb ik wel vaker meegemaakt


loreGysbre

Kan iemand mij uitleggen waarom het Your question have not answer fout is


Dannie852

als je zegt; your question have not answer. Zeg je eigenlijk; jouw vraag heeft niet antwoord. dus moet het inderdaad; your question does not have an answer zijn.


Britt308630

Omdat be he she it (hij zij het) is het werkwoord met een -s dus has ipv het. Want your question is een it


neirinckdi

Begrijp het gebruik vandoes en do niet


ana.vuzor

Wanneer moet does er voor


Thyrsaaaa

ik had: ‘your question doesn’t have an answer’ is dat ook goed?


Soraya231

waarom komt er achter does die s erbij? Het is toch your en niet he/she/it Kan iemand dit uitleggen aub?


loreGysbre

En waarom het has is in plaatvan have


yasmine228448

Weet iemand waarom er does achter komt:-)


koobvanderhorst

dat vraag ik me ook af


am163504

waarom is het does? does is toch alleen bij he she en it?


floor875725

Ik had het ook maar hij rekende het fout


Malika32023

Ik vond deze erg lastig


njwlgamer

Ik heb het geeoon goed geschreven


Klaratje55

Als je 1 letter fout typt is het soms fout en soms juist. Ambetant!


Seyma5144

Lol ruzie om niks


inge93550

Waarom is het has en geen have?


annysalazar1

your question have no a answer


annysalazar1

waarom kan have not answer niet ????


Indra-2002

waarom is not fout in deze zin ?: your question has not answer. kan iemand mij dat uitleggen?


eline49108

Ik had don't, maar het moest doesn't zijn .... waarom?


Yagmur.Uysal

Hoe kan je opeens bijvoegelijke bepaling lidwoorden kunnen terwijl je pas nieuw begint??? Zooooo slecht van Duolingo!!!


Chaima271925

Ik had in plaats van does


julius9449

geef lingots of xp


VivianvanBergen

Ik had het goed, maar hij telde het fout. Als je dan hetzelfde antwoord intypt dat hij liet zien toen je het fout had, telt hij het weer fout


mannen2

Wie had hem goed


YanapornYo

Jullie heb een makkelijke oeferning voor me.in het midden. Bedankt


Anna442363

Ik heb does'n geleerd


hind1531

het is toch have


hind1531

yes na 30 keer goed


yanaporn2016

Ik ben boos op mijn !ik weet het niet moet ik zeg !Ik wil praat met iemand maar niet ruzie zoeken,Groetjes,


maudvdhx

ik had perongelijk op enter gedrukt #handigvanmijzelf #nietdus :)


Famke658806

Deze zinnen zijn heel moeilijk


HSVFloor

wanneer moet does zeggen???


lydiavanbr1

heeft is toch have hier is dat niet zo


Monique3388

de oefening loopt vast voordat ik hem af heb. Op deze manier krijg ik hem nooit af


Krypto1626

Waarom kan your question dont have a amswer niet!??!


MargotDebue

Ik schreef 'Your question have not an answer.' Waarom is dat fou?

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.