Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Uw vraag heeft geen antwoord."

Vertaling:Your question does not have an answer.

4 jaar gelden

14 opmerkingen


gerberthummel

Ik was got vergeten wanneer moet je got toepassen?

4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

Zie deze discussie voor informatie over 'have' en 'have got'. 'Got' hoef je eigenlijk nooit toe te passen, het is optioneel. :)

4 jaar gelden

HenkVanEs

question is 3e pers. daarom does your is bezittelijk voorn.woord in nederlands jouw

3 jaar gelden

olaf71
olaf71

Kan iemand mij uitleggen waarom dit fout is: Your question didn't has an answer.

4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

"Your question didn't have an answer" is fout omdat het de verkeerde werkwoordstijd heeft. Het is een zin die in de verleden tijd staat.

"Your question does not have an answer" staat echter in de tegenwoordige tijd. De vertaling die wij dus zoeken is "Uw vraag heeft geen antwoord" en niet "Uw vraag had geen antwoord".

Bovendien moet het 'have' zijn i.p.v. 'has'. Met 'to do' als een hulpwerkwoord krijg je het zelfstandige werkwoord 'to have' in de infinitieve of hele werkwoordsvorm (de Engelse vorm van 'te hebben': to have).

4 jaar gelden

makitje

Dank je voor deze uitleg . Ik begin het een beetje te begrijpen . Ik schreef Your question has no answer , en werd goedgekeurd.

3 jaar gelden

loreGysbre

Kan iemand mij uitleggen waarom het Your question have not answer fout is

2 jaar gelden

neirinckdi

Begrijp het gebruik vandoes en do niet

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
2 jaar gelden

ana.vuzor

Wanneer moet does er voor

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
2 jaar gelden

neirinckdi

thanks

2 jaar gelden

Thyrsaaaa

ik had: ‘your question doesn’t have an answer’ is dat ook goed?

2 jaar gelden

Soraya231

waarom komt er achter does die s erbij? Het is toch your en niet he/she/it Kan iemand dit uitleggen aub?

2 jaar gelden