"Bir tabağım var."

Çeviri:I have a plate.

4 yıl önce

27 Yorum


Kaan609430

A plate değilde an plate olması gerekmez mi

3 hafta önce

kevser892288

my have a plate olmaz mı

1 yıl önce

oguz261034

it is have plate

1 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

ı have yerine ı've yazdım. niye kabul etmedi?

4 yıl önce

EmreDns

Ben de öyle yazdım kabul etmedi. Halbuki ikiside aynı bence.

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

bence de ayrıca başka birşey -'ve ile kısaltılamazki :(

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

have 've kisaltmasini have fiilken yapmak pek dogru degil, yardimci fiilken yapilir (mesela present perfect tensede kullanildiginda)

4 yıl önce

meryem449291

Aynen bencede

1 ay önce

igo1

'a have plate' yazdım Burada "a" harfi tarifine ihtiyacınız var.dedi o ne demek

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"a" ye plate'ten (nesneden) önce ihtiyacınız var demek

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Sen "Birin tabağı var" demişsin

4 yıl önce

6g5dccd

I am an plate yazdım neden olmadı

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Birincisi;am yerine have demen lazım,ikincisi;plate sessiz harf ile başlıyor.Bu yüzden an yerine a kullanman gerekir.

4 yıl önce

dursunhosoglu

Ben bir tabagim demekte ondan

3 yıl önce

SuleymanAy4

Aptal

3 yıl önce

sendur76

Bgguhghhbvhjbhhhhggghhhhhjjjjhhhjjjjjjhhhuuuuh

3 yıl önce

NovruzMamm

Bir tabağım var. Soruyor. A have plate yazdım yalnış dedi I have a plate olacakmış burda anlamadığım I ben olduğuna göre burda neden kullanılıyor anlamadım.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

türkçede kişi zamirlerini (ben sen o gibi) atabiliriz, çünkü zaten yüklem yüzünden belli kişinin kim olduğu. ingilizcede ise bu mümkün değil.

4 yıl önce

saidkayra

Selcen hanm have got ile have nasıl aynı anlamda kullanıyor, aradaki farki algılayamadım

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

fark yok

4 yıl önce

refazz

bu cümlede i ı hatası varmış yani ya I yazacağız ya da i yazacağız ı yazarsan kabul etmiyor beyinsizlikten başka bişi değil

4 yıl önce

partymert52

Ordaki have got ile kullanılmazmı

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

"I have an plate." ile "I have a plate." arasındaki fark nedir? ("bir tabağım var" ile "bi tabağım var" gibi değil mi?)

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

ismin baş harfi (daha doğrusu ilk sesi) ünlü harf ise 'an' gerekiyo. örn: a plate, a book, an apple, an orange, ve a university & an hour.

4 yıl önce

NineTheme

Yuniversity ses olarak u=y oldugu icin a olur. Nihayet ogrendim tsk

4 yıl önce

asmay1

Yani ustad yazilis degil de okunusa gore a veya an geliyor

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Plate sesli harf ile başlasaydı an kullanırdın.Ama plate sessiz harf ile başlıyor.Bu yüzden a kullanmalısın.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.