1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have sugar."

"We have sugar."

Çeviri:Bizim şekerimiz var.

December 30, 2013

33 Yorum


ycelArikan

Boşver Siz pilav yiyin


bekir236666

Bizim sekerimiz var


Duranelik1

Evet doğru bizim şekerimiz var olacaktı yanlış yapanlar burdan doğrusunu öğrensin


ismail185645

püskevit yaz o zman haci abi :) kelimelerin degil bakislarin anlamin olacak ..


Okey84

We olursa sugars s eklenmez sugar olur çünkü we kendisi çoğuldur


zlem354462

The sugar yazdım yanlı dedi The yi koymasam da yanlışder bune yaaaaaa


Frog281685

We - biz / our - bizim

Doğru cümle * our have sugar * olmalı.


FatmaNevaS1

İngilizceden tam cevirince we have sugar cumlesini biz sekere sahibiz olur ama biz bizim sekerimiz var diye ceviriyoruz


Gulsen9999

Have dediği için we kullanılıyor. Yani böyle olduğunu düşünüyorum.


CaferAlkan1

Bizde şeler var yazdım kabul etti


RIFAT2006

Sugars olursa senin dediğin olur


OsmanNet

Biz eğer bu cümleyi kullanırsak şeker hastalığımız vardır. Kimse gerçek manada şekeri var diye anlamaz :)


CesurYrek3

Afiyet olsun herkese


fahri71

We have sugar : bizim şekerlerimiz var


adm990692

Sugars olsaydı : senin dediğin gibi olurdu


efsunece3

Yemek ne alaka


ADEM745511

We have sugar =Bizim şekerimiz var


MEXRC

BEN DE ÖYLE YAPTIM. CEVABIM ŞU:Bizim şekerimiz var.


POLAT884327

Çok güzel zoru


unicornmyfriend

Sugar:Şeker We:Biz Have:Var yada Sahibiz,Sahibim Demektir


duo223353

We have sugar cümlesi, şekerler bizde anlamına da gelebilir. Cümle içindeki yerine bağlı değildir.


EdaAkd

onun için "we have the sugar" denmeli diye biliyorum


ilhami693185

Yanlış tercüme edilmış yenmekle ilgili bir kelime yok


hazel633135

Yardım alırken biz diye gösteriyor fakat şıklarda bizim sekilnde açıklıyor


EmirhanAra11

Bizim yokki we var kabul etmadi


Berk535504

"Biz şekere sahibiz" yazdım kabul etti ;)


nebehat4

Seker bizde anlamina da gelmiyor muydu


nebehat4

Seker bizde olmuyor muydu


MEXRC

YAVHU BENİM CEVABIMA YANLIŞ DEDİ.ANLADIM! AMA CEVAPLARI KARŞILAŞTIRINCA BENİMKİ DOĞRU ÇIKIYOR!!!!!! AHA CEVABIM DA ŞU:BİZİM ŞEKERİMİZ VAR. AHA ONUN DEDİĞİ DE BU!!:Bizim şekerimiz var. ACABA HEPSİNİ BÜYÜK YAZDIĞIM İÇİN Mİ KABUL ETMEDİ????


mmet248811

Bizim şekerimiz var. yazdım yanlış dedi!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.