1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have sugar."

"We have sugar."

Çeviri:Bizim şekerimiz var.

December 30, 2013

35 Yorum

Konu önem sırasına göre

Frog281685

We - biz / our - bizim

Doğru cümle * our have sugar * olmalı.

February 18, 2016

FatmaNevaS1

İngilizceden tam cevirince we have sugar cumlesini biz sekere sahibiz olur ama biz bizim sekerimiz var diye ceviriyoruz

September 26, 2018

Gulsen9999

Have dediği için we kullanılıyor. Yani böyle olduğunu düşünüyorum.

August 16, 2018

ycelArikan

Boşver Siz pilav yiyin

June 28, 2015

bekir236666

Bizim sekerimiz var

December 11, 2015

RIFAT2006

Sugars olursa senin dediğin olur

January 15, 2015

Okey84

We olursa sugars s eklenmez sugar olur çünkü we kendisi çoğuldur

January 3, 2016

razrushost

Biz şeker sahibiyiz neden olmaz?

January 19, 2016

FarukTufan

Yeriz nedir ya eat yokki

February 29, 2016

GneAlan

katılıyorum

November 22, 2016

fahri71

We have sugar : bizim şekerlerimiz var

December 12, 2014

adm990692

Sugars olsaydı : senin dediğin gibi olurdu

May 28, 2017

Elif153198

Aynen

November 30, 2018

ismail185645

püskevit yaz o zman haci abi :) kelimelerin degil bakislarin anlamin olacak ..

December 2, 2015

zlem354462

The sugar yazdım yanlı dedi The yi koymasam da yanlışder bune yaaaaaa

January 28, 2016

OsmanNet

Biz eğer bu cümleyi kullanırsak şeker hastalığımız vardır. Kimse gerçek manada şekeri var diye anlamaz :)

February 24, 2016

CaferAlkan1

Bizde şeler var yazdım kabul etti

March 16, 2016

cemboz1

Bizim şekerimiz var

July 2, 2016

Ygtsrf1

Bizim sekerimiz var ooh diye hava atmak gibi oluo

October 29, 2016

IremMantao

Bbjhh

November 23, 2016

tulay48

Bizim şekerimiz var

February 20, 2017

AsEl44315

Bizim şekerimiz olmuyot mu yani

March 30, 2017

zgr495858

Eat yok burda ama yemmek fiili var

April 13, 2017

efsunece3

Yemek ne alaka

July 4, 2017

melihemreguler

Varsa şekerin patlayalım şekerim

October 18, 2017

duo223353

We have sugar cümlesi, şekerler bizde anlamına da gelebilir. Cümle içindeki yerine bağlı değildir.

December 17, 2017

EdaAkd

onun için "we have the sugar" denmeli diye biliyorum

August 18, 2018

alaaddinKu1

We have suger

January 2, 2018

CesurYrek3

Afiyet olsun herkese

April 18, 2018

ilhami693185

Yanlış tercüme edilmış yenmekle ilgili bir kelime yok

May 6, 2018

hazel633135

Yardım alırken biz diye gösteriyor fakat şıklarda bizim sekilnde açıklıyor

January 23, 2019

EmirhanAra11

Bizim yokki we var kabul etmadi

February 25, 2019

emrahtufan1

Bizim sekerimiz var yazdim kabul etmedi turkce karakter yazamadigim icin lutfen duzeltiniz

March 20, 2019

Berk535504

"Biz şekere sahibiz" yazdım kabul etti ;)

April 5, 2019

Burunsuz_Adam

Hello. My name is Julia. Plase speak English

October 9, 2019, 4:59 PM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.