Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Zij ziet dingen anders."

Vertaling:She has a different view of things.

0
4 jaar gelden

4 opmerkingen


olaf71
olaf71

Wanneer gebruik je "differently" en wanneer "different"

4
Reageer4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

'differently' is een bijwoord, 'different' is een bijvoeglijk naamwoord.

'Different' gebruik je dus voor een zelfstandig naamwoord, zoals het huis (the different house), de deur (the different door), etcetera.

'Differently', als bijwoord, gebruik je om een manier waarop te omschrijven. Een voorbeeld is "iets anders doen" (do something differently), "anders denken" (think differently), "iets anders zien" (view something differently). 'Differently' wordt ook (bijna) altijd in combinatie met een werkwoord gebruikt.

Dus krijg je de zinnen:

"She has a different view [zelfstandig naamwoord] of things"

"She views [werkwoord] things differently"

Op een gegeven moment voel je het verschil aan :)

13
Reageer4 jaar gelden

LuciFerro
LuciFerro

Of things, is dat echt noodzakelijk in de vertaling van deze zin. She has a different view is toch ook al een correcte vertaling?

4
Reageer3 jaar gelden

Henk865948

Zij heeft een andere kijk op dingen.?

0
Reageer1 jaar gelden