1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Zij ziet dingen anders."

"Zij ziet dingen anders."

Vertaling:She has a different view of things.

December 30, 2013

9 opmerkingen


olaf71

Wanneer gebruik je "differently" en wanneer "different"


Lavinae

'differently' is een bijwoord, 'different' is een bijvoeglijk naamwoord.

'Different' gebruik je dus voor een zelfstandig naamwoord, zoals het huis (the different house), de deur (the different door), etcetera.

'Differently', als bijwoord, gebruik je om een manier waarop te omschrijven. Een voorbeeld is "iets anders doen" (do something differently), "anders denken" (think differently), "iets anders zien" (view something differently). 'Differently' wordt ook (bijna) altijd in combinatie met een werkwoord gebruikt.

Dus krijg je de zinnen:

"She has a different view [zelfstandig naamwoord] of things"

"She views [werkwoord] things differently"

Op een gegeven moment voel je het verschil aan :)


LuciFerro

Of things, is dat echt noodzakelijk in de vertaling van deze zin. She has a different view is toch ook al een correcte vertaling?


[gedeactiveerde gebruiker]

    She sees things different, waarom niet goed (Ik denk dan aan iemand die kleurenblind is, die zit de dingen anders dan iemand die dat niet is)


Marionisgek

    Even gecheckt: she sees things differently, zegt google translate. Ook geen pannekoek, toch?


koenraad335091

    she sees things different


Henk865948

    Zij heeft een andere kijk op dingen.?


JoanneHels1

    Is het niet she has a different vieuw on things?

    Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.