1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "My friend never exercises."

"My friend never exercises."

Traducere:Prietenul meu nu face exerciții niciodată.

March 3, 2016

9 comentarii


mikatalpa

Voi ati dat cuvintele si tot voi dați alta traducere. Remediați va rog


VegetaSSG

Da nu era "My friend never do exercises" ,pentru traducerea aia?


AndreeaGab916298

Prietenul meu nu exerseaza niciodata, e bun?


Nadia315508

My friend have never done exercises

Trebuia sa folosim present perfect pentru ca il avem pe "never" care impune folosirea acestui timp


BenYoung84

Nu, never nu are nevoie de Perfect.


Nadia315508

Perfectul Prezent se foloseste impreuna cu indicatori temporali nedefiniti, cum ar fi: ever, never, before, yet, already, dar niciodata cu indicatori temporali definiti, precum yesterday, last week, a month ago

http://rapiduldeengleza.ro/intermediate/present-perfect/grammar.html


BenYoung84

Articolul vostru vorbește despre "Adverbs and prepositions that are often (adesea) used with Present Perfect".

El nu spune că aceste "adverbs and prepositions" au nevoie de Perfect pentru că nu, cel puțin nu toți...


BenYoung84

Aceea este practic aceeași. Punctul meu este că never poate fi utilizat în alte contexte precum "My friend never exercised last year" sau "My friend never exercises". Propoziția lui Duolingo este corectă.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.