Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They are boys."

Çeviri:Onlar erkek çocuklarıdır.

4 yıl önce

44 Yorum


TributeSelenator

Kadının sesini anlayamadım.They are boys yerine their boys anladım.

3 yıl önce

SekinGlmse

ben böyle saçma telaffuz görmedim siri bundan iyi.

2 yıl önce

elif6643

Ewt

2 yıl önce

ersin948147

Aaaaa senin ismin elif mi benim ismimde elif ama sadece babamın e~postasından girdiğim için ersin olarak okunuyor

2 yıl önce

Zeynep270712

Aynen

2 yıl önce

mustafakarakuslu

2 ekmekler demediğimize göre onlar oğlanlar da demeyiz herhalde

4 yıl önce

mmehadet1

İngilizce de böyle mesela bizde 5 kalem deyince biz beşten dolayı çoğul ler ekini kullanmıyoruz yani 5 kalemler demiyoruz ama İngilizce'de 5 kalem deyince çoğul olduğu için 5 kalemler demek gerekiyor yani five pencil olmuyor five pencils olmali bunun gibi dusunun

1 yıl önce

ogrenciinsan

Onlar oğlanlar

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

doğru olmalı

4 yıl önce

orhan287916

Doğru

9 ay önce

VestelKatk

Teşekkürler linkleri hep böyle tıklanır verirseniz güzel olur bazılarını telefon ve tabletlerden açamıyoruz tıklanır değiller, ayrıca yorum yaptığımız ve cevabıni merak ettiğimiz bir yoruma cevaplandı ise tekrardan ulaşmak pek kolay olmuyor sorduğumuz yorum ve sorulara kolayca ulaşamıyorsak pek feedback yapmış sayılmayız geri besleme bu uygulamarda bizler açısından da çok önemli lütfen bu ikinci durumu ilgililere iletirseniz sevinirim cevabını merak ettiğimiz bir sürü yorumumuz var konuyu tek tek açıp içerisinde sorum var mı yok mu bakmak uğraştırıcı sanırım herkes bu sebeple pas geçiyor sorularımızın cevabları havada kalıyor pas geçmeyenleri ise alıştırmaların çokluğu ve rastgele gelmesi pas geçirtiyor bazen aynı konuyu 3-5 kez tekrar etmemize karşın sorumuzun olduğu bölüm denk gelmeyebiliyor! güzel çalışmalarınızın artarak devam etmesini diliyorum saygılar.

4 yıl önce

birol.k.as

onlar çocuktur yazdım kabul etti

3 yıl önce

_112_

Boys erkekler demek ama acaba neden çocuk yazıyor

3 yıl önce

mmehadet1

Boys oğlan demek oğlan da erkek çocuk Yani aynı şey

1 yıl önce

orhan287916

Dimi

9 ay önce

YunusEmrez10

Boy: oğlan, erkek çocuğu

3 yıl önce

bilgecbeyza

Onlar oğlan dedim o yanlış onlar çocuk olcak dedi

3 yıl önce

krmdrc

onlar erkek. yeterli değil midir?

3 yıl önce

EmirPolat1

Oğlan ne la

3 yıl önce

death321

"Onlar erkek." neden olmuyor ki

3 yıl önce

aysenisa1

erkekler deriz

2 yıl önce

Faik499447

Pazartesi günü ingilizce sinavim var cok ii oldu

2 yıl önce

elifazra5

anlaşılmıyor yaaa çok kötü oldu bu ....

2 yıl önce

ersin948147
2 yıl önce

Zeynep565730

Sizin söylemenize gerek yok mikrofona basın sonra ona söyletin.

2 yıl önce

Aysema5

Off sadece 1

2 yıl önce

emrealtnci

They are boys yani ha çocuk cocukdur

2 yıl önce

Hakan843128

Their boys diyo ya

2 yıl önce

ZeynepNaz105129

Buney arkadaş ben bunu hiç anlayamadım kabul etse şaşardım yani

2 yıl önce

JokerKendi

Are yerine a diyo kadın

1 yıl önce

JokerKendi

Bu arada erkek değilim

1 yıl önce

Ayeeen1

Ben cede cok sacma

1 yıl önce

Elif56

Yaa ben oraya erkektir yazdım kabul etmediiiiiiiiii

1 yıl önce

burcu192861

Yazdim dogruyu yanlis diyo

1 yıl önce

akasya190492

Ya ben are kelimesini doğru söylüyorum fakat algılamıyor >:(

1 yıl önce

Ismail166407

Onlar çocuklarıdır yazdım kabul etti ama aslında onlar erkek çocuklaridir olmaliydi

1 yıl önce

ynYs8TsR

Bence oğlanlar olmaması gerekiyor da çocukların yerine children ya da boy children yazabilirlerdi

1 yıl önce

hikmet88897

Bunu söleyim derken az kala dilimi yutacaktım nasıl ağızdan bir çıkış tercümesi var ya :)

1 yıl önce

cahide104078

Anlıyamadım..

1 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Her alıştırmada boy u oğlan olarak kabul ediyordu, hayret bu alıştırmada etmedi.

5 ay önce

Sude706199

Boy oğlan demek

3 ay önce

melsoft

Pohtan bir uygulama

3 yıl önce

emrealtnci

sjsjaj

2 yıl önce