"I read the boys' newspaper."

Μετάφραση:Εγώ διαβάζω την εφημερίδα των αγοριών.

πριν από 2 χρόνια

9 σχόλια


Michael409270

Γιατί η απάντηση του Apostolos Dimissianos (διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα) είναι λάθος;

πριν από 1 χρόνο

vicky205955

μια χαρά σωστο είναι το<<διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα>>,κακώς το βγάζει λάθος,θα πρέπει να υπάρχει προσαρμογή της αγγλικής με την ελληνική γλώσσα.

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

νομίζω ότι είναι συντακτικό πρώτων τάξεων Γυμνασίου. Διαβάζω. Ποιος? Υποκείμενο: Εγώ Τι διαβάζω? Αντικείμενο την εφημερίδα. Τίνος είναι η εφημερίδα? Κτητική πτώση: των αγοριών. Τι δεν είναι κατανοητό?

πριν από 8 μήνες

Konstantin882076

Διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα. Πού είναι το λάθος;

πριν από 6 μήνες

Konstantin882076

Η απάντησή μου " διαβάζω την εφημερίδα των αγοριών " Πού είναι το λάθος μου; ; ;

πριν από 6 μήνες

vera.s2

Γιατί είναι λάθος..το.. Διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα

πριν από 5 μήνες

apostolos1717

Η απάντησή μου ήταν: "διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα" και μου το έβγαλε λάθος.

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

Γιατί το αντικείμενο μπαίνει μετά το ρήμα. Έτσι νομίζω από την εμπειρία μου.

πριν από 1 χρόνο

va8oqk

διαβαζω των αγοριων την εφημεριδα... το λεμε κι ετσι στην ελλαδα

πριν από 1 εβδομάδα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.