Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I read the boys' newspaper."

Μετάφραση:Εγώ διαβάζω την εφημερίδα των αγοριών.

πριν από 2 χρόνια

8 σχόλια


Ignatios6

Lala sto eipai epidi lathos einai

πριν από 1 χρόνο

Michael409270

Γιατί η απάντηση του Apostolos Dimissianos (διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα) είναι λάθος;

πριν από 11 μήνες

vicky205955

μια χαρά σωστο είναι το<<διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα>>,κακώς το βγάζει λάθος,θα πρέπει να υπάρχει προσαρμογή της αγγλικής με την ελληνική γλώσσα.

πριν από 10 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

νομίζω ότι είναι συντακτικό πρώτων τάξεων Γυμνασίου. Διαβάζω. Ποιος? Υποκείμενο: Εγώ Τι διαβάζω? Αντικείμενο την εφημερίδα. Τίνος είναι η εφημερίδα? Κτητική πτώση: των αγοριών. Τι δεν είναι κατανοητό?

πριν από 6 μήνες

Konstantin882076

Η απάντησή μου " διαβάζω την εφημερίδα των αγοριών " Πού είναι το λάθος μου; ; ;

πριν από 4 μήνες

Konstantin882076

Διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα. Πού είναι το λάθος;

πριν από 4 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

Γιατί το αντικείμενο μπαίνει μετά το ρήμα. Έτσι νομίζω από την εμπειρία μου.

πριν από 10 μήνες

vera.s2

Γιατί είναι λάθος..το.. Διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα

πριν από 3 μήνες