"I read the boys' newspaper."

Μετάφραση:Εγώ διαβάζω την εφημερίδα των αγοριών.

March 3, 2016

11 σχόλια


Michael409270

Γιατί η απάντηση του Apostolos Dimissianos (διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα) είναι λάθος;

September 3, 2017

Konstantin882076

Η απάντησή μου " διαβάζω την εφημερίδα των αγοριών " Πού είναι το λάθος μου; ; ;

March 26, 2018

vicky205955

μια χαρά σωστο είναι το<<διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα>>,κακώς το βγάζει λάθος,θα πρέπει να υπάρχει προσαρμογή της αγγλικής με την ελληνική γλώσσα.

October 4, 2017

Ioanna678593

νομίζω ότι είναι συντακτικό πρώτων τάξεων Γυμνασίου. Διαβάζω. Ποιος? Υποκείμενο: Εγώ Τι διαβάζω? Αντικείμενο την εφημερίδα. Τίνος είναι η εφημερίδα? Κτητική πτώση: των αγοριών. Τι δεν είναι κατανοητό?

January 29, 2018

Ioanna678593

Γιατί το αντικείμενο μπαίνει μετά το ρήμα. Έτσι νομίζω από την εμπειρία μου.

October 4, 2017

Konstantin882076

Διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα. Πού είναι το λάθος;

March 26, 2018

vera.s2

Γιατί είναι λάθος..το.. Διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα

May 6, 2018

vanamei

διαβαζω των αγοριων την εφημεριδα... το λεμε κι ετσι στην ελλαδα

October 3, 2018

c5LH2

Συντακτικά όμως είναι λάθος

November 28, 2018

apostolos1717

Η απάντησή μου ήταν: "διαβάζω των αγοριών την εφημερίδα" και μου το έβγαλε λάθος.

October 15, 2016

John960508

Διαβάζω την εφημερίδα των αγοριών (χωρίς το "εγώ" είναι λάθος;)

June 15, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.