Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yaz mayıstan ağustosa kadardır."

Çeviri:The summer is from May until August.

4 yıl önce

23 Yorum


di_mermaid

from may to august da kabul görmeli diye düşünüyorum

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Doğru düşünüyosun. Rapor yolladıysan düzeltilir.

4 yıl önce

lisayev

Kadar kelimesi yok orda

1 yıl önce

Sedatsami

Haklisin

9 ay önce

kosovalizahit

until nerede summer is until from may to august olmasi gerekirdi

3 yıl önce

lara396321

Until ile to aynı gorevi görüyor diye biliyorum. The summer is from may until august veya the summer is from may to august.

1 yıl önce

ElmiraWins

Burada the kullanılmasa ne oluyor?

2 yıl önce

lara396321

Belirli bir şeyden bahsederse eger başına the alıyor. Örnegin; Give me a pencil ( bir kalemi ver ) Give me the pencil ( kalemi ver ) Buradada belli bir yazdan bahsettigi için başına the getirilmiş sanırsam.

1 yıl önce

ozlemsule

Madem oyle diger orneklerden de "until" kaldirsinlar. Cifte standart gibi bi soruda dogru cevabi from diyor digerinde until pehheeyyyy

3 yıl önce

herbalife34

Untel ile from ayni ozelliktemi ??

3 yıl önce

pink389059

hayır 'to' ile aynı özellikte

1 yıl önce

alikcby

"The summer is until from may to august" neden olmuyor

3 yıl önce

m.emreyesildag

Ben de aynısını yazdım ama kabul etmedi namıssızlar

3 yıl önce

akif100551

Benim

2 yıl önce

Escape_ME

The summer is from May to August.

2 yıl önce

yagmur_666

bence o UNTİL kelimesi yerine TO kulanabilir

2 yıl önce

Kerem769840

From -den -dan anlami verir "from May" mayistan

1 yıl önce

m.emreyesildag

Neden until august from may olmuyor anlamadım, ingilizce öğreten daha ingilizce bilmiyor galiba

3 yıl önce

Aleynazyer

From ne alaka hala anlamadım biri açıklayabilir mi? :))

1 yıl önce

Yarenertrk

Busuu diye bi uygulama var o daha guzel tavsiye ederim

1 yıl önce

BeyzanurKa105839

ders 6 da until i kabul etmemişti şimdide to yu kabul etmiyor

10 ay önce

Melda21978

Sadece is koymadığım için yanlış olamaz

9 ay önce