"Yaz mayıstan ağustosa kadardır."

Çeviri:The summer is from May until August.

December 30, 2013

23 Yorum


kosovalizahit

until nerede summer is until from may to august olmasi gerekirdi

September 11, 2014

lara396321

Until ile to aynı gorevi görüyor diye biliyorum. The summer is from may until august veya the summer is from may to august.

July 29, 2017

ozlemsule

Madem oyle diger orneklerden de "until" kaldirsinlar. Cifte standart gibi bi soruda dogru cevabi from diyor digerinde until pehheeyyyy

April 23, 2015

ElmiraWins

Burada the kullanılmasa ne oluyor?

October 20, 2015

lara396321

Belirli bir şeyden bahsederse eger başına the alıyor. Örnegin; Give me a pencil ( bir kalemi ver ) Give me the pencil ( kalemi ver ) Buradada belli bir yazdan bahsettigi için başına the getirilmiş sanırsam.

July 29, 2017

herbalife34

Untel ile from ayni ozelliktemi ??

November 17, 2014

pink389059

hayır 'to' ile aynı özellikte

May 1, 2017

yagmur_666

bence o UNTİL kelimesi yerine TO kulanabilir

July 11, 2016

di_mermaid

from may to august da kabul görmeli diye düşünüyorum

December 30, 2013

ProwlingParis

Doğru düşünüyosun. Rapor yolladıysan düzeltilir.

December 31, 2013

lisayev

Kadar kelimesi yok orda

June 28, 2017

Sedatsami

Haklisin

November 15, 2017

alikcby

"The summer is until from may to august" neden olmuyor

December 1, 2014

m.emreyesildag

Ben de aynısını yazdım ama kabul etmedi namıssızlar

June 2, 2015

akif100551

Benim

February 24, 2016

Escape_ME

The summer is from May to August.

April 2, 2016

Kerem769840

From -den -dan anlami verir "from May" mayistan

December 10, 2016

m.emreyesildag

Neden until august from may olmuyor anlamadım, ingilizce öğreten daha ingilizce bilmiyor galiba

June 2, 2015

Aleynazyer

From ne alaka hala anlamadım biri açıklayabilir mi? :))

September 17, 2016

Yarenertrk

Busuu diye bi uygulama var o daha guzel tavsiye ederim

January 24, 2017

BeyzanurKa105839

ders 6 da until i kabul etmemişti şimdide to yu kabul etmiyor

September 19, 2017

Melda21978

Sadece is koymadığım için yanlış olamaz

November 13, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.