1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yaz mayıstan ağustosa kadard…

"Yaz mayıstan ağustosa kadardır."

Çeviri:The summer is from May until August.

December 30, 2013

30 Yorum


kosovalizahit

until nerede summer is until from may to august olmasi gerekirdi


lara396321

Until ile to aynı gorevi görüyor diye biliyorum. The summer is from may until august veya the summer is from may to august.


MustafaVef4

The başa geliyormuş ben until den sonra yazdım


di_mermaid

from may to august da kabul görmeli diye düşünüyorum


ProwlingParis

Doğru düşünüyosun. Rapor yolladıysan düzeltilir.


lisayev

Kadar kelimesi yok orda


herbalife34

Untel ile from ayni ozelliktemi ??


pink389059

hayır 'to' ile aynı özellikte


ElmiraWins

Burada the kullanılmasa ne oluyor?


lara396321

Belirli bir şeyden bahsederse eger başına the alıyor. Örnegin; Give me a pencil ( bir kalemi ver ) Give me the pencil ( kalemi ver ) Buradada belli bir yazdan bahsettigi için başına the getirilmiş sanırsam.


MustafaVef4

The yı until den sonra kullandım kabul etmedi. Meğersem başa geliyormuş.


alikcby

"The summer is until from may to august" neden olmuyor


m.emreyesildag

Ben de aynısını yazdım ama kabul etmedi namıssızlar


emse507432

Senin dediğin gibi olursa iki kere 'kadar' yazmış oluyorsun. Until ve to aynı anlama geliyor


ozlemsule

Madem oyle diger orneklerden de "until" kaldirsinlar. Cifte standart gibi bi soruda dogru cevabi from diyor digerinde until pehheeyyyy


Escape_ME

The summer is from May to August.


yagmur_666

bence o UNTİL kelimesi yerine TO kulanabilir


Kerem769840

From -den -dan anlami verir "from May" mayistan


SamarHajieva

Ben "The summer is from May to August"yazdım.Ama to yerine until çıktı.


m.emreyesildag

Neden until august from may olmuyor anlamadım, ingilizce öğreten daha ingilizce bilmiyor galiba


Aleynazyer

From ne alaka hala anlamadım biri açıklayabilir mi? :))


Yarenertrk

Busuu diye bi uygulama var o daha guzel tavsiye ederim


BeyzanurKa105839

ders 6 da until i kabul etmemişti şimdide to yu kabul etmiyor


Melda21978

Sadece is koymadığım için yanlış olamaz


YakupOnal

until = -e/a kadar


CNNBYR

The olmamalıydı. Belli bir yazdan bahsetmiyor ki? Neden the kullanıldığını bilen var mı? 10.3.2020


haticesvn0_0

From -tan anlamı mı katıyor mayıs-tan gibi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.