1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am a boy."

"I am a boy."

Çeviri:Ben bir oğlanım.

December 30, 2013

15 Yorum
Tartışma kilitli.


reasonisyou92

Ben bir erkeğim de olabilirdi.


zeminolearn

Erkek man için kullanılır, yani büyükler için kullanılır


Selcen_Ozturk

This is wrong. You need -ım suffix in the end, which translates to to be/am


cellturk

Saçma bir çeviri oluyor. "Boy" kelimesinin Türkçe karşılığı "erkek çocuk" olmalı. Yani bu cümlenin anlamı :" Ben bir erkek çocuğum." olmalıdır. "Ben bir oğlanım." bir az argo bir anlam taşımaktadır. Buda anlam kaymasına çeviri hatası oluşturmaktadır.


Selcen_Ozturk

"erkek çocuğuyum" şeklinde de kabul ediliyor zaten. "erkek çocuğum" hatalı


sckral

Ben bir gencim.


H.I.D.

Ben bir genç erkeğim sözü kabul görmeli bence


Selcen_Ozturk

hayır o "I am a young man"


ProwlingParis

boy = oğlan/erkek çocuk ; man = adam/erkek


Omer_Erdogan

aradaki "a" neden konuluyor


yusuf3437

Bir anlamina geliyor. A ya da an ikisi de bir anlamina gelir . A ya da an den sonra gelen kelimenin bas harfi sesliyse an sessizse a harfi kullanilir ve "bir" anlami katar.


SadetKocal

Tekil cümlelerde a yada an kullanılır. "Bir oğlanım" cümlesde tekil cümledir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.