Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am a boy."

Çeviri:Ben bir oğlanım.

4 yıl önce

15 Yorum
Tartışma kilitli.


reasonisyou92

Ben bir erkeğim de olabilirdi.

4 yıl önce

zeminolearn

Erkek man için kullanılır, yani büyükler için kullanılır

4 yıl önce

IrinaLo1

Ben bir oğlan

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

This is wrong. You need -ım suffix in the end, which translates to to be/am

4 yıl önce

cellturk

Saçma bir çeviri oluyor. "Boy" kelimesinin Türkçe karşılığı "erkek çocuk" olmalı. Yani bu cümlenin anlamı :" Ben bir erkek çocuğum." olmalıdır. "Ben bir oğlanım." bir az argo bir anlam taşımaktadır. Buda anlam kaymasına çeviri hatası oluşturmaktadır.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"erkek çocuğuyum" şeklinde de kabul ediliyor zaten. "erkek çocuğum" hatalı

4 yıl önce

sckral

Ben bir gencim.

4 yıl önce

serhatcele

genç = teeanager

4 yıl önce

ercanaslan

ben bir erkeğim

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

boy = oğlan/erkek çocuk ; man = adam/erkek

4 yıl önce

Omer_Erdogan

aradaki "a" neden konuluyor

4 yıl önce

yusuf3437

Bir anlamina geliyor. A ya da an ikisi de bir anlamina gelir . A ya da an den sonra gelen kelimenin bas harfi sesliyse an sessizse a harfi kullanilir ve "bir" anlami katar.

4 yıl önce

SadetKocal

Tekil cümlelerde a yada an kullanılır. "Bir oğlanım" cümlesde tekil cümledir.

4 yıl önce

H.I.D.

Ben bir genç erkeğim sözü kabul görmeli bence

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır o "I am a young man"

4 yıl önce