Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich renne im Hemd."

Çeviri:Ben gömlekle koşuyorum.

2 yıl önce

2 Yorum


tepkisel

Cevirisi dogru mu bunun? Yani "ich renne mit das Hemd" ile ayni anlama mi geliyor?

2 yıl önce

YektaDogan
YektaDogan

Örnek soru biraz garip olmuş sanki :) buradaki anlam "üzerimde gömlek varken koşuyorum" gibi, ama sizin cümlenizde ise "elimde/yanımda gömlek ile koşuyorum" gibi birşey oluyor. İkisinin de türkçe çevirisi benzer olduğu ve cümlelerin ikisi de pek kullanılacak türde olmadığı için kafa karıştırıcı olmuş biraz :)

2 yıl önce