1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He eats the fish."

"He eats the fish."

Переклад:Він їсть цю рибу.

March 3, 2016

15 коментарів


VirtualSUN

Розробники! "The" - не є вказівником "це"/"цю" і т.п. Це, @#?!, приставка до іменинника! Коли ви вже це виправите?!.


Vasyl_Babych

Чому "він їсть рибу" - помилка?


michael1011011

чому '''він їсть рибу --- помилка?


AnglNazar

Він їсть рибу це не помилка


tg4Z1

Чому не зараховується?


ZarinaFurm

Я вимовляю речення а doubling не зараховує його ?


WJIk8

Він їсть "цю" рибу? Ви серйозно? Чому без цю помилка. Капець!!!!!


[заблокований користувач]

    у нашій мові на "ЦЮ" рибу не наголошують, а отже це не правильно.Якщо ми кажемо про рибу, тоді вже наголошуємо ЯКА ЦЕ САМЕ риба.


Fletfast

    Був в шоці,тому що вперше за 20 років дізнався , що правильно говори "Він їсть цю рибу".Хоча не вказуючи яку саме рибу....Виправте будь ласка.


Anastasiia202971

    "The" не означає "цей", "This" означає "цей"!!!


Vitaliy267236

    Чому 'він їсть рибу'-вважають помилкою? Треба виправити


DmytroPryntsev

    Текст моєї відповіді повністю співпадає з відповіддю з додатка. В чому помилка?


ma3X7

    включіть мікрофон


vw973

    The не почуло но защитало

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.