Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"He eats the fish."

Переклад:Він їсть цю рибу.

2 роки тому

12 коментарів


Vasyl_Babych
Vasyl_Babych

Чому "він їсть рибу" - помилка?

2 роки тому

VirtualSUN

Розробники! "The" - не є вказівником "це"/"цю" і т.п. Це, @#?!, приставка до іменинника! Коли ви вже це виправите?!.

7 місяців тому

michael1011011

чому '''він їсть рибу --- помилка?

2 роки тому

AnglNazar

Він їсть рибу це не помилка

1 рік тому

tg4Z1

Чому не зараховується?

1 рік тому

Lada826921

Так чому

1 рік тому

ZarinaFurm

Я вимовляю речення а doubling не зараховує його ?

1 рік тому

WJIk8

Він їсть "цю" рибу? Ви серйозно? Чому без цю помилка. Капець!!!!!

5 місяців тому

[заблокований користувач]

    у нашій мові на "ЦЮ" рибу не наголошують, а отже це не правильно.Якщо ми кажемо про рибу, тоді вже наголошуємо ЯКА ЦЕ САМЕ риба.

    1 місяць тому

Anastasiia202971

    "The" не означає "цей", "This" означає "цей"!!!

    6 місяців тому

DmytroPryntsev

    Текст моєї відповіді повністю співпадає з відповіддю з додатка. В чому помилка?

    5 місяців тому

Fletfast

    Був в шоці,тому що вперше за 20 років дізнався , що правильно говори "Він їсть цю рибу".Хоча не вказуючи яку саме рибу....Виправте будь ласка.

    1 тиждень тому