"Nein, Entschuldigung!"

Çeviri:Hayır, affedersin!

March 3, 2016

26 Yorum

Konu önem sırasına göre

ssevim54

Kimse almanca ozur dilemek zorunda kalmasin

July 19, 2016

EyllEsraBe

Aynen öyle

January 8, 2018

angelofdea673921

Amin

July 8, 2018

gurayerdal

Almancaya yeni başladım, en sevdiğim kelime şu an.

August 27, 2018

elift37

Amin

August 30, 2018

irlandali1982

Tebrikler, TDK'na göre de "afedersin" değil doğrusu "affedersin" dir. Gözden kaçmamış.

June 3, 2016

nileyew

Hayır, üzgünüm yazdım kabul etmedi!

July 3, 2016

elvin683777

Bende

May 6, 2018

brahimGlen3

üzgün olmak başka bir şey de ondan... Sen birine çarptığında üzgünüm mü dersin afedersin mi? bizde kabul görür belki ama alman bunlar. Anlamayabilir kültür farkı.

August 3, 2019

merzgzel

es tut mir leid deseydi haklıydın nileyew:)

August 24, 2019

fulya965156

encu ney ya ben bunu nasi evberliyim random atmislar

May 3, 2017

TalhaDemir18

Hayır, üzgünüm doğru değil mi?

February 7, 2017

merzgzel

Nein.Çünkü "Es tut mir leid"dese haklı olurdun TalhaDemir18

August 24, 2019

hnisa159

ben karar verdim hiç affedersin demiyeceğim dilim dönene kadar adam hayatından bezer

July 26, 2017

CihatGm3

'Afedersiniz' doğru yazımı olacaktır. Çift f'li yazım doğru değildir.

December 23, 2018

mor_kelebek

ençurnigon diyor

August 27, 2018

melihgrley

Tam telaffuzu bu mudur?

June 8, 2019

Sevinc224157

Afedersin kelimesi "af dilemek"ten gelir, 

"Affetmek"ten değil.

Affedersin yazımı anlamı değiştirir. 

Örnekler ;

"Afedersiniz, çok özür dilerim."

"O senin kızın, elbette onu affedersin."

October 29, 2018

maliergn

ağlıyorum yorumun karşısında hem bilmiyorsun hem de yanlışını baskalarına öğretiyorsun. Ses türemesi ne demek git onu öğren

July 17, 2019

OnurSerdar6

Hayır, üzgünüm yazdım kabul etmedi! Saçma :S

August 4, 2017

demircilikartal

hızlı yazdığım için yanlış yazdım

August 9, 2017

Hurmet5

Aman tanrim bu nasil bir afedersin kelimesi

October 2, 2018

Dost9272

Anlamsız

January 14, 2019

Ouzhan267966

A harfi büyük yazilinca türkcede anlam degismiyor

July 22, 2019

nicolas798790865

Hhhhhhhbhh

August 8, 2019

silaoztrkky57

Hayır yazdım devam edecektim kendi kendine geçti yanlış yapmış oldum ve canlarım bitti

September 28, 2019

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.