"The sciences"

Traducere:Științele

acum 2 ani

6 comentarii


constantin531-.

"science" este substantiv nu verb.

acum 1 an

simi17m

Ai dreptate, Constantin. geeseala mea.

acum 1 an

simi17m

Pentru ca e verb articulat "The sciences" adica: "științele"

acum 2 ani

Iurascuionut

nu imi acepta traducerea la acest cuvant ştiinte

acum 2 ani

BiancaCarm16

Da, pentru ca ai" the sciences"=științele și nu"sciences"=științe

cu 2 luni în urmă

Ariana194538

Nu pt. ca sciences=stiinte iar science=stiinta ♡

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.