Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The sciences"

Traducere:Științele

acum 2 ani

6 comentarii


constantin531-.

"science" este substantiv nu verb.

acum 1 an

simi17m

Ai dreptate, Constantin. geeseala mea.

acum 1 an

simi17m

Pentru ca e verb articulat "The sciences" adica: "științele"

acum 1 an

Iurascuionut

nu imi acepta traducerea la acest cuvant ştiinte

acum 2 ani

BiancaCarm16

Da, pentru ca ai" the sciences"=științele și nu"sciences"=științe

cu 1 lună în urmă

Ariana194538

Nu pt. ca sciences=stiinte iar science=stiinta ♡

acum 2 ani