1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are looking for the hotel…

"We are looking for the hotel."

Fordítás:A szállodát keressük.

March 4, 2016

9 hozzászólás


barnak01

Ha looking helyet searching -et írok, akkor van jelentésbeli eltérés?


Tarnai

Igen, a "look for" ~nézünk magunknak..., a "search" kutatunk féle keresünk.


barnak01

Értem, lassan kezd derengeni. :-) Köszönöm a segítséget.


DnielRnasz

Hotel után nézünk???


vasvariistvan

Nem az igazi, mert egy bizonyos szállodát keresünk.


gabocamano

Miert nem jo hogy nezzuk? Ha keressuk akkor nem search?


vasvariistvan

Look at=nézni, look for =keresni.


espontapon1

Miért biztos hogy magunk nak keressük a szállodát?


vasvariistvan

Nem biztos. Semmi sem utal rá.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.