"Nein, eine Zitrone ist nicht gut."

Çeviri:Hayır, bir limon iyi değil.

March 4, 2016

8 Yorum
Tartışma kilitli.


ZeynepEray3

Hayır iyi bir limon değil


gomnigato

Cumleyi pek anlayamadım . Hayır bir limon iyi degil . Iki limon İyi oyle bir manada mi . Gerci yorum yapacak kimselerde yok buralarda ama


tepkisel

Tam tükce karsiligi Hayir, limon iyi degil. muhtemelen bunu da kabul edecektir. Belirsiz takisi sadece.

Die Zitrone ist nicht gut. (bu) Limon iyi degil.

Eine Zitrone ist nicht gut (herhangi bir) Limon iyi degil.


Saymen77

12 ekim 2020 son canımın şu saçma şeye gitmesi can sıkıcı.


evki242412

Ben de senin Türkçe cümle kelime sılamasını doğru buluyorum.Duolingo isimle bir arasına sıfat yazarak ,Türkçe çeviri yapmış buda Türkçede kulağa hoş geleyen hatalı bir diziliş oluyor.


MrHakan01

Program tüm cümlenin anlamını sormak yerine tek tek kelime kelime anlamlarini soruyor gibi öyleyse böyle cumle programi olmak yerine kelime programı olsaydi sadece


YusufEfdalKing

İyi bir limon değil neden olmadı?!


Bra904127

Bu nasil bir saçma cumle

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.