1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Zwei große Tassen Kaffee, bi…

"Zwei große Tassen Kaffee, bitte."

Çeviri:İki büyük fincan kahve, lütfen.

March 4, 2016

7 Yorum


languagepaule

iki tane ... yanlış mı?


Eluvian_

Hayır değil ama sanki bu cümle için "tane"yi görmezden gelsek çok daha iyi olacak gibi.


caspienne

neden gross+e ? e takısı yalnızca cinsiyeti belli olduğu durumlarda gelmiyo muydu


enanasya

Teşekkür ederim.
Peki o zaman bir önceki soruda Büyük elmalar kırmızılar ( Türkçe katledildi, bu ayrı konu) cümlesinde Die großen Äpfel (nominativ-plural) olarak yazıldığı halde, bu soruda İki büyük fincan cümlesi için Zwei große Tassen (nominativ-plural) yazıldı ve Tassenin sonuna bir de n eklendi?


enanasya

7 Aralık 2021


kuttilinisikamu

Türkçe'de "rica" anlamındaki "lütfen" cümle başında yazılır.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.