1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Hat jemand eine Jacke?"

"Hat jemand eine Jacke?"

Çeviri:Ceketi olan var mı?

March 4, 2016

16 Yorum


humetin

Birisinin ceketi var mı? Kimsenin ceketi yok.


muzaffer561628

eine niçin kullanılmış burada o zaman


meryem174530

Kimsenin bir ceketi varmı cevabını kabul ermedi.ama eine kullanılmış


Yasin8894

"Ceketi olan birisi var mı?" cümlesi de kabul edilmeli


RUKYESUDEM

Am orada herkes demiş


Selcen_Ozturk

nerede? burada herkes anlamı yok


Tun914030

Cumlenin gelisi onemli


For1ever0

kimsenin ceketi yok mu türkçe için daha uygun değil mi ya da herhangi birinin bir ceketi var mı


Tun914030

Kimin ceketi var? Daha dogru olmaz mı?


ykyx672

Almanca da illa einne olunca ceviride bir olacak diye bir kaide yok. Zaten anlamca ceketi olan var mi cogulluk anlam katmiyor. Yine tek ceketten bahsediyor cumleye gore bazilarinda bir cevrilir bazilarinda cevrilmez


Burcu990670

birinin bir ceketi var mı? doğru olması gerekmez mi


humetin

Gibt es jemand, der eine Jacke hat ?

Ceketi olan birisi var mı?


apak20

birisi bir cekete sahip mi? kabul etmedi.


humetin

Tam çeviri... doğru....fakat böyle demeyiz, değil mi... Ceketi olan var mı ? _ Birisinin ceketi var mı?


Ecrin907692

"Birinin ceketi var mı?" cümlesi uygun mu? Değilse bu cumlenin almancası tam olarak ne?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.