"Hat jemand eine Jacke?"

Çeviri:Ceketi olan var mı?

2 yıl önce

10 Yorum


humetin

Birisinin ceketi var mı? Kimsenin ceketi yok.

9 ay önce

RUKYESUDEM

Am orada herkes demiş

2 yıl önce

RUKYESUDEM

Ama

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

nerede? burada herkes anlamı yok

2 yıl önce

Tun914030

Cumlenin gelisi onemli

1 yıl önce

For1ever0

kimsenin ceketi yok mu türkçe için daha uygun değil mi ya da herhangi birinin bir ceketi var mı

1 yıl önce

Tun914030

Kimin ceketi var? Daha dogru olmaz mı?

1 yıl önce

muzaffer561628

eine niçin kullanılmış burada o zaman

10 ay önce

meryem174530

Kimsenin bir ceketi varmı cevabını kabul ermedi.ama eine kullanılmış

5 ay önce

ykyx672

Almanca da illa einne olunca ceviride bir olacak diye bir kaide yok. Zaten anlamca ceketi olan var mi cogulluk anlam katmiyor. Yine tek ceketten bahsediyor cumleye gore bazilarinda bir cevrilir bazilarinda cevrilmez

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.