Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hat jemand eine Jacke?"

Çeviri:Kimsenin ceketi var mı?

2 yıl önce

9 Yorum


humetin

Birisinin ceketi var mı? Kimsenin ceketi yok.

6 ay önce

RUKYESUDEM

Am orada herkes demiş

2 yıl önce

RUKYESUDEM

Ama

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

nerede? burada herkes anlamı yok

2 yıl önce

Tun914030

Cumlenin gelisi onemli

1 yıl önce

For1ever0

kimsenin ceketi yok mu türkçe için daha uygun değil mi ya da herhangi birinin bir ceketi var mı

1 yıl önce

Tun914030

Kimin ceketi var? Daha dogru olmaz mı?

1 yıl önce

muzaffer561628

eine niçin kullanılmış burada o zaman

7 ay önce

meryem174530

Kimsenin bir ceketi varmı cevabını kabul ermedi.ama eine kullanılmış

2 ay önce