"HatjemandeineJacke?"

Çeviri:Ceketi olan var mı?

2 yıl önce

13 Yorum


humetin
humetin

Birisinin ceketi var mı? Kimsenin ceketi yok.

11 ay önce

RUKYESUDEM

Am orada herkes demiş

2 yıl önce

RUKYESUDEM

Ama

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

nerede? burada herkes anlamı yok

2 yıl önce

Tun914030

Cumlenin gelisi onemli

1 yıl önce

For1ever0

kimsenin ceketi yok mu türkçe için daha uygun değil mi ya da herhangi birinin bir ceketi var mı

1 yıl önce

Tun914030

Kimin ceketi var? Daha dogru olmaz mı?

1 yıl önce

muzaffer561628

eine niçin kullanılmış burada o zaman

1 yıl önce

meryem174530

Kimsenin bir ceketi varmı cevabını kabul ermedi.ama eine kullanılmış

7 ay önce

ykyx672

Almanca da illa einne olunca ceviride bir olacak diye bir kaide yok. Zaten anlamca ceketi olan var mi cogulluk anlam katmiyor. Yine tek ceketten bahsediyor cumleye gore bazilarinda bir cevrilir bazilarinda cevrilmez

3 ay önce

Burcu990670

birinin bir ceketi var mı? doğru olması gerekmez mi

1 ay önce

Yasin889475
Yasin889475

"Ceketi olan birisi var mı?" cümlesi de kabul edilmeli

1 ay önce

humetin
humetin

Gibt es jemand, der eine Jacke hat ?

Ceketi olan birisi var mı?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.