"Hat jemand eine Jacke?"

Çeviri:Ceketi olan var mı?

March 4, 2016

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

humetin

Birisinin ceketi var mı? Kimsenin ceketi yok.

January 19, 2018

muzaffer561628

eine niçin kullanılmış burada o zaman

January 4, 2018

meryem174530

Kimsenin bir ceketi varmı cevabını kabul ermedi.ama eine kullanılmış

May 28, 2018

RUKYESUDEM

Am orada herkes demiş

May 27, 2016

RUKYESUDEM

Ama

May 27, 2016

Selcen_Ozturk

nerede? burada herkes anlamı yok

May 27, 2016

Tun914030

Cumlenin gelisi onemli

June 10, 2017

For1ever0

kimsenin ceketi yok mu türkçe için daha uygun değil mi ya da herhangi birinin bir ceketi var mı

June 26, 2017

Tun914030

Kimin ceketi var? Daha dogru olmaz mı?

July 29, 2017

ykyx672

Almanca da illa einne olunca ceviride bir olacak diye bir kaide yok. Zaten anlamca ceketi olan var mi cogulluk anlam katmiyor. Yine tek ceketten bahsediyor cumleye gore bazilarinda bir cevrilir bazilarinda cevrilmez

October 10, 2018

Burcu990670

birinin bir ceketi var mı? doğru olması gerekmez mi

December 2, 2018

Yasin889475

"Ceketi olan birisi var mı?" cümlesi de kabul edilmeli

December 8, 2018

humetin

Gibt es jemand, der eine Jacke hat ?

Ceketi olan birisi var mı?

December 9, 2018

apak20

birisi bir cekete sahip mi? kabul etmedi.

February 16, 2019

humetin

Tam çeviri... doğru....fakat böyle demeyiz, değil mi... Ceketi olan var mı ? _ Birisinin ceketi var mı?

February 16, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.