1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Your presentation is very in…

"Your presentation is very interesting."

Překlad:Vaše prezentace je velmi zajímavá.

March 4, 2016

3 komentáře


jp0wr3Dp

Tvoje předvedení (něčeho) je velmi zajímavé - neuznáno, ač je to správně. Presentation = předvedení nebo představení něčeho. Uznávat jenom "představení" je poněkud ošidné, protože pod tímto slovem si spíš vybavím divadelní představení, což je show nebo i výraz performance, i když ten spíš znamená umělecké vystoupení

December 14, 2017

rudolf.pav

A co ukázka, bylo by to možné?

January 7, 2019

Lubo781855

Tvoje prezentace je velmi zajímavá - proč mi to nebylo uznáno???

May 4, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.