"Вона питає хто буде тут завтра."

Translation:She is asking who will be here tomorrow.

2 years ago

2 Comments


ObiVan_K

щойно у реченні стояло закінчення "-ing", а тепер мою відповідь з цим закінченням вважає за помилку. Нісенітниця, репорт

2 years ago

[deactivated user]

    А що саме Ви написали? Бо деякі дієслова звичайно не використовуються в тривалому часі (з закінченням -ing), і «be» — одне з них.

    Див., наприклад, табличку Verbs that are not usually used in the continuous form на http://www.edufind.com/english-grammar/present-continuous-tense/

    У таких слів буває тривала форма, але вона звичайно має інакше значення (про значенния to be being в продовженому часі див. тут, російською: http://www.blab-club.ru/words/you-are-being/ ).

    2 years ago
    Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.