1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The train leaves at nine."

"The train leaves at nine."

Překlad:Ten vlak odjíždí v devět.

March 4, 2016

14 komentářů

Řazeno od nejlepšího vlákna

Otakarerba

Proč není uznáno "vlak jede v devět"?


12MATYAS

Protože jede znamená něco jako že jede okolo a on odjíždí


Morbos

Vlak odjizdi na devatou. Take neuznava. Divny.


widle

On je to taky dost divný obrat.


LucieKvac

Proč bych nemohla napsat devět číslicí?


Voyta
Mod

Protože pokud v textu, který překládáte, máte číslo napsané slovy, autor toho textu měl pravděpodobně důvod, proč to nepsat číslicí.


Pavel93449

Proč by nešlo ten vlak odjíždí v devět hodin?Mě to totiž neuznalo


MaczaOrzechowy

Přesně tohle se mi taky stalo.


Kacolek

Prave mi to neuznalo: Ten vlak odjizdi v devet


Nemesis_NaR

To je hlavní překlad, chyba tudíž musela být jinde:

  1. Přehlédl jsi nějaký překlep ve svojí větě.

  2. Používáš aplikaci, která bývá poruchová a jediným řešením je, že když už DouLingo používat na mobilu, tak radši přes prohlížeč než přes aplikaci.

  3. Používáš prohlížeč, který moc poruchový nebývá, každopádně možné to je. V tom případě poprosíme o printscreen/snímek obrazovky.


widle

Případně 4. byla to úloha typu "Vyberte všechny správné odpovědi" a byla v ní víc než jedna správná možnost.


Zdenka530038

Prečo nie "ten vlak odjíždí v devět" ? Vyráží??? zvláštny preklad


widle

V hlavním překladu (nahoře nad diskusí) je "odjíždí". Ale pokud jste udělala chybu, Duolingo se snaží nabídnout co nejpodobnější správnou variantu a pak někdy loví i v divočejších vodách.


Zdenek59

Napsal jsem "Ten vlak v devět odjíždí." Je to chyba, nebo to chybí?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.