1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ben seni bir arkadaşımla tan…

"Ben seni bir arkadaşımla tanıştırmak istiyorum."

Çeviri:Ich will dich einem Freund vorstellen.

March 4, 2016

19 Yorum


AgrOnur

Ich möchte dich mit meinem freund vorstellen


pilotmugo

bir arkadaşla mı yoksa bir arkadaşımla mı


humetin

Seni bir arkadaşıma tanıtmak (takdim etmek) istiyorum.


ErhanGkmen

Evet burada iyelik nerede? Arkada-şım veya arkadaş-ımla takısı yok cümlede


humetin

Bazen "tam" çeviri.... bazen uyarlama :) Seni bir arkadaşa (einem Freund) tanıtmak (takdim etmek) istiyorum.


blackJ4g

"Ich will dich ein meinem Freund vorstellen"


SabineBergmann1

Maalesef doğru değil. Belki 'Ich will dich meinem Freund vorstellen' kabul edecek, Bu en iyisi çünkü 'einem Freund vorstellen' aslında 'bir arkadasıyla tanıştırmak' bence


blackJ4g

Danke für Ihre Antwort


Alfredoyum2016

arkadaşımla.... = meinen Freund....


future534057

Seni bir arkadaşla tanıştırmak istiyorum


SabineBergmann1

Bence "(mit) einem Freund" - " bir arkadaşla", "(mit) meinem Freund" - "arkadaşimla", ama bir arkadaşimlar" ne?


candost2

"bir arkadaşımla" ifadesi nasıl Almancaya çevrilir?


SabineBergmann1

(mit) meinem Freund. Yazbilirsin: 'Ich will Dich mit meinem Freund bekannt machen' . Aynı anlamı: Ich will Dich meinem Freund vorstellen.'


candost2

Cevap için teşekkürler. :-)


fatma766783

Will yerine möchte yazdım kabul etmedi.???


SabineBergmann1

Ikisi de doğru. 'Möchte' daha kıbar.


zaferyldrm11

Soru başka cevap başka oluyor


zaferyldrm11

Vermiş olduğum cevap nedir?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.