Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Vidím známá jména."

Překlad:I see familiar names.

před 2 roky

12 komentářů


delfin32bugi

Proč nemůže být: "I see THE familiar names." ? Díky.

před 2 roky

DaliborNovy

Myslím, že je to tím, že je to množné číslo. Pro takový překlad by muselo zadání znít: "Vidím ta známá jména."

před 1 rokem

radek.kovacik

"I can see known names" to neuznalo. V čem je problém?

před 2 roky

gaston68cz

"I see known names" by snad mohlo být v pořádku (hlášeno).

před 1 rokem

ivunk

Napsala jsem ''I see popular names'' a neuznalo mi to Je to jiný význam?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Trochu ano. Být "populární" spíš než známý znamená být oblíbený.

před 2 roky

nihau0
nihau0

i have the same question - why not - i see the familiar names

před 2 roky

Jadranka493960

Nemalo by sa k zmyslovym slovesam pridávat modalne sloveso can?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Neni to nutne povinne. Ale prijimame to zde.

před 1 měsícem

Filip839251

Dobrý den, nebylo zodpovězeno, takže se také připojuji za dotaz. Proč nemůže být: I see known names. ?

před 1 měsícem

kacenka9
kacenka9
Mod

Beznejsi by bylo "well-known" names. Mezi FAMILIAR a KNOWN je ale rozdil. Familiar je nekdo znamy mne. Nekdo, kdo mi je povedomy. U tehle vety se mi vybavi ucitel na zacatku roku, ktery sjizdi tridni knihu a malinko ironicky hlasi, ze vidi jemu znama jmena. Known, nebo well-known je nekdo znamy kazdemu. He is a well-known actor. Je znamy herec.

Doplnila jsem.

před 1 měsícem

gaston68cz

Díky za vysvětlení rozdílu mezi familiar a known.

před 4 týdny