Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ty máš syny?"

Překlad:Do you have sons?

před 2 roky

5 komentářů


Price_CZ
Price_CZ

Myslím si že "Do you have sons?" by bylo spíš "Máš syny?" ne "Ty máš syny?"

před 2 roky

TomasPetr

zalezi na situaci a intonaci 1. typek rika druhemu ze bere syny na fotbal a pta se "Do YOU have sons?" Mas ty syny? 2. sbalis holku a v prubehu vecera ti rekne, ze musi jit domu ulozit syny "Do you have SONS?! Ty mas syny? 3. cinan se pta druheho jestli ma deti:) "Do you have sons?" Mas syny?

před 2 roky

Ivana691064

Preco sa tam este pise Do?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože se otázka v angličtině pro všechna slovesa, s vyjímkou modálních, tvoří právě takto, s pomocným slovesem "do".

Máte-li s tím problémy, tak doporučím přečíst např tento článek: http://www.helpforenglish.cz/article/2006090703-otazky-v-anglictine

před 2 roky

JFwVt

Proč nejde Do you have the sons?

před 1 rokem