Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτή το εξήγησε εκείνο."

Μετάφραση:She explained that.

πριν από 2 χρόνια

10 σχόλια


ippeas

Αυτη εξήγησε εκείνο νομίζω πως είναι το σωστο

πριν από 2 χρόνια

On6H1

Το μαθημα μου ειναι ποιο ευχαριστο θελω να συνεχισω

πριν από 1 χρόνο

On6H1

συνεχιζω

πριν από 1 χρόνο

On6H1

She explained that i thinge tat is righte

πριν από 1 χρόνο

ippeas

Τι λες ρε παλικαρι

πριν από 1 χρόνο

GiwrgosDea

Το εχεις καψει φιλε...

πριν από 1 χρόνο

jerry1235gr

Can we olso say "Αυτη το εξηγησε "in greek?

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

That would be a better translation for "She explained it."

But here it says "She explained that" -- with demonstrative "that" rather than merely "it".

πριν από 1 χρόνο

I.Schmidt1
I.Schmidt1

is somebody here to explain this sentence? What is the the "εκείνο" in this sentense: that is αυτό έτσι: Αυτή αυτό το εξήγησε. would this be correct?

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

εκείνο = that

αυτό can be "this" or "that"

I don't think you can put both αυτό and αυτό before the verb like that -- either Αυτό το εξήγησε αυτή or Αυτή το εξήγησε αυτό.

πριν από 1 χρόνο