1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Filler bir elma yer."

"Filler bir elma yer."

Çeviri:The elephants eat an apple.

December 31, 2013

55 Yorum


ZeynepBakl

cümleye the elephants olarak başlamak gerekirdi ama yanlış diyor


ElifDurbal

Sizi cok merak ettim herseye bi yorumunuz var acaba inglzcenz ileri seviyede diye yardimci olmaya mi calisiyorsubuz yoksa duolingo yonetcisi flan misinz yanlis anlamayin beni


roma5705

Hangi soruda yorumlara bakıyorum,bi şikayet var


MerveGenc10

Yeminle duygularima tercuman oldun ben de acayip merak ediyorum:)


borasu

ikisi doğru ama sistem onaylamıyor.


Bladeoxxx

Baska soruda " The elephants eat an apples" türkçeye çevirmemizi istedi. Cevaba : filler elma yer olarak verdi.


MinozLee01

neden burada eats kullanamıyoruz da diğerlerinde kullanabiliyoruz sonuçta bu da geniş zaman


Sudeetin17

I ,you, we, they eat He,she,it eats


Golden495819

Filler bir elma yer diyor . Filler cogul eki oldugu icin eats yazamassin. Eat olur. Çoğul eki geldiginde "s" takisi gelmez


Bhruz10

Filler diyor o yüzden


mer562426

Yahu bir onceki soruda cats drink the milk dedim dogru dedi simdi elephants eat an apple dedim yanlis dedi. Bi oncekinde the koymadim simdi the istedi. Kediler sutu icer ile filler bir elma yer deki the nasil bu kadar etkili ?


oski890440

Filler elma yiyor, kediler bira içiyor, kaplumbağalar süt içiyor... Bu hayvanlar beni de yerler yakında. :)


ginny._.potter

Elephants yazmak yerine elepgants yazdım onun için yanlış dedi sinir oldum


ufuk730534

Yazdığıma yanlış diyor ama doğru dediği ile aynı


Mtn145101

Doğru yazdığım halde canım gidiyor


Baran902651

The - gelmez başa


alice440620

Wowww omg Apple And Apples ???Whattt


krYeil

Doğru yaptım ama kabul etmedi


RmeysaSeve1

Neden bire one diyemiyoruz halbuki olmasi gerekiyor bende hata yok


TCAliAzazl

Ya off be ipucu yanlış


Aye863608

Saat gecenin 1.30 kulagimda kulaklik nalan şarkısını dinliyorum ve ayni zamanda doulingoya çalışıyorum malum dersleri aksatmak olmaz:))))))


alp055

Çoğulların başına ne zamandân beri The geliyor ?


Berna999833

Mantıka uymuyor


Nogay1907

The ya lanet olsun


Glsime

The bilinen bir şeyde kulanilir buarada benim adim da Zeynep


ElshenHese1

An la a nin ne farki varki ikiside bir anlamina gelmiyorlarmi?


Hakan261452

google a sorarsan daha net cevap verir ama ben özet geçiyim istisnalar hariç, an olursa sesli harfle başlamalı a olursa sessiz harle örnek an apple a car


mcaaa0935

filLER BİR elma yer adlı cümlesiyle duilingo yazarlarını tebrik etmek istiyorum. dil ögretcez diye saçmalamak böyle bişey sanırım.


Sergen702992

An yerine a kullanabikitmiydik


NakruG

Fille elmami yer


sedat830876

Dogru die kirmizi yanio ne is .s


[aktif olmayan kullanıcı]

    Neden (eat) (s) takısı almadı ?


xgxgxgxg124

    Selcen Öztürk her yorumda var


Bediha923467

    Bu kaç etti doğru cevabı yazıyorum birde can haklarımı yiyorsunuz Duolingo!


SERJAN132360

    Doğruyu kabul etmiyor


eyllcnz

    The elephants ile elephants demekin farki ne aciklar misiniz lutfen bazi seylerde de boyle oluyor :)


darq411936

    Eat ile an yerleri değişşince neden olmuyor bilen var mı?


gamze242408

    Soruda yanlislik var...ayni cumleyi yaziyoruz yanlis diyor


Mehriban293090

    Ikisi de dogru ama sistem onaylamiyor


yusufkoar2

    S takisini koymayi unuttum diye canim bitti


Nihad737424

    Sadece bir p artık yazdığım için kabul etmedi


reis0720

    Hocam bir sürü fil varsa bir tane elmayı nasıl yiyorlar acaba ?


NeraidaK

    Evet butun filler toplandik bir elma bulduk onu yiyoruz heheeyyt


Nehrinkizi

    Benim yazdığım ile sistemin yazdığı cevap aynıydı ama kabul etmedi, yanlış olarak kabul etti benimkini


Reyhan576811

    Doğru yazdım karşılaştırdım ayni olmasina ragmen yanlış yazması beni şaşırttı.


Emre2941

    Bendede yanlış dedi


AZERBAIJAN555

    PLEASE, FOLLOW ME.


otobsteyer

    Yaw bir elma zaten bi filin dişinin kavuğuna yetmiyo bide 2ve üzeri kişiylemi paylaşcak elmayı


Sessizdam

    Eat başa gelmiyor muydu


FastSon1

    Thes elephants eats thes apples

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.