"Filler bir elma yer."

Çeviri:The elephants eat an apple.

December 31, 2013

40 Yorum


ZeynepBakl

cümleye the elephants olarak başlamak gerekirdi ama yanlış diyor

February 21, 2014

ElifDurbal

Sizi cok merak ettim herseye bi yorumunuz var acaba inglzcenz ileri seviyede diye yardimci olmaya mi calisiyorsubuz yoksa duolingo yonetcisi flan misinz yanlis anlamayin beni


Alperkalam

Duolingo yoneticisi.


MerveGenc10

Yeminle duygularima tercuman oldun ben de acayip merak ediyorum:)


borasu

ikisi doğru ama sistem onaylamıyor.


beastlycook

neden cevabı yanlış gösteriyor öyleyse?


bayanburt

Daha önce de ayni cümle geldi apple yazdım yanlış demişti şimdi apples yazdım gene yanlış diyo :&


Selcen_Ozturk

bir elma diyor, o yüzden tabii ki apples yazamazsın.


ElifDurbal

Ya he she it de-s- aliyor cumle neden s takisini yanlis olarak kabul etti


MinozLee01

neden burada eats kullanamıyoruz da diğerlerinde kullanabiliyoruz sonuçta bu da geniş zaman


Golden495819

Filler bir elma yer diyor . Filler cogul eki oldugu icin eats yazamassin. Eat olur. Çoğul eki geldiginde "s" takisi gelmez


mer562426

Yahu bir onceki soruda cats drink the milk dedim dogru dedi simdi elephants eat an apple dedim yanlis dedi. Bi oncekinde the koymadim simdi the istedi. Kediler sutu icer ile filler bir elma yer deki the nasil bu kadar etkili ?


TanerAkartuna

the elephants eat an apple cevabını neresi yanlış ikidir son soruda hata veriyor alttaki cevap ta aynı lütfen yardım.....


Selcen_Ozturk

yanlış değil. şıklı soruda çıkıyorsa bütün doğru cevapları işaretlemelisin


TanerAkartuna

sonradan anladım teşekkürler


alp055

Çoğulların başına ne zamandân beri The geliyor ?


goksalyild

Arkadas hangisini isaretlesem yanlis diyor nasi sacmalik bu ya


bilgekaganyilmaz

Çünkü bütün doğru cevapları işaretle diyor,bir tanesini değil.


Sevtapk

Neden başa the gelmiyor


YusufHeren

eat mi a eats mı diye takılırken an apple diyeceme a apple yazmışım


Sertifzdemir

genel ifade de coguldu hani?


Kral.21

a ile an arasındaki fark nedir


wildstorm_1970

2 ŞIK BİRDEN DOĞRU,İKİSİNİ DE İŞARETLEMELİYDİK..SADECE BİRİNİ İŞARETLERSEK YANLIŞ VERİYOR TABİKİ DE :D


fthdrn

elephants eat a apple yazdim yanlis dedi. a ile an arasindaki fark neden acaba


Berna999833

Mantıka uymuyor


esma17231

Aynisini yazdim yanlis diyor


Glsime

The bilinen bir şeyde kulanilir buarada benim adim da Zeynep


ElshenHese1

An la a nin ne farki varki ikiside bir anlamina gelmiyorlarmi?


Hakan261452

google a sorarsan daha net cevap verir ama ben özet geçiyim istisnalar hariç, an olursa sesli harfle başlamalı a olursa sessiz harle örnek an apple a car


GulerCeyha

benim cevabım kabul edilebilirdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.