Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Filler bir elma yer."

Çeviri:The elephants eat an apple.

4 yıl önce

36 Yorum


ZeynepBakl

cümleye the elephants olarak başlamak gerekirdi ama yanlış diyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de doğru

4 yıl önce

ElifDurbal

Sizi cok merak ettim herseye bi yorumunuz var acaba inglzcenz ileri seviyede diye yardimci olmaya mi calisiyorsubuz yoksa duolingo yonetcisi flan misinz yanlis anlamayin beni

4 yıl önce

Alperkalam

Duolingo yoneticisi.

4 yıl önce

Nogay1907

Aynen

2 ay önce

borasu

ikisi doğru ama sistem onaylamıyor.

3 yıl önce

beastlycook

neden cevabı yanlış gösteriyor öyleyse?

3 yıl önce

eren0147

Bencede.

2 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Olmamasının nedeni; 1. Başka bir yerde hatan var, 2. Şıklı soruda hepsini değil birini işaretledin.

3 yıl önce

KEREMCAN407941

Tmm

4 ay önce

bayanburt

Daha önce de ayni cümle geldi apple yazdım yanlış demişti şimdi apples yazdım gene yanlış diyo :&

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bir elma diyor, o yüzden tabii ki apples yazamazsın.

4 yıl önce

vbesiktask

Apple yazdigin zamanda apples olmali yaziyor

4 yıl önce

Alperkalam

Onda "a" yoktur.

4 yıl önce

ElifDurbal

Ya he she it de-s- aliyor cumle neden s takisini yanlis olarak kabul etti

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Elephants=they

3 yıl önce

MinozLee01

neden burada eats kullanamıyoruz da diğerlerinde kullanabiliyoruz sonuçta bu da geniş zaman

3 yıl önce

TanerAkartuna

the elephants eat an apple cevabını neresi yanlış ikidir son soruda hata veriyor alttaki cevap ta aynı lütfen yardım.....

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış değil. şıklı soruda çıkıyorsa bütün doğru cevapları işaretlemelisin

4 yıl önce

TanerAkartuna

sonradan anladım teşekkürler

4 yıl önce

burcu892731

Siz kimsiniz

5 ay önce

Nogay1907

The ya lanet olsun

2 ay önce

alp055
alp055

Çoğulların başına ne zamandân beri The geliyor ?

4 yıl önce

goksalyild

Arkadas hangisini isaretlesem yanlis diyor nasi sacmalik bu ya

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Çünkü bütün doğru cevapları işaretle diyor,bir tanesini değil.

3 yıl önce

Sevtapk

Neden başa the gelmiyor

4 yıl önce

YusufHeren

eat mi a eats mı diye takılırken an apple diyeceme a apple yazmışım

3 yıl önce

Sertifzdemir

genel ifade de coguldu hani?

3 yıl önce

Kral.21

a ile an arasındaki fark nedir

3 yıl önce

wildstorm_1970

2 ŞIK BİRDEN DOĞRU,İKİSİNİ DE İŞARETLEMELİYDİK..SADECE BİRİNİ İŞARETLERSEK YANLIŞ VERİYOR TABİKİ DE :D

3 yıl önce

fthdrn

elephants eat a apple yazdim yanlis dedi. a ile an arasindaki fark neden acaba

3 yıl önce

Ali.Baris

1 apple diyor

3 yıl önce

Berna999833

Mantıka uymuyor

4 ay önce

Berna999833

Ee

4 ay önce

esma17231

Aynisini yazdim yanlis diyor

2 ay önce