Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Filler bir elma yer."

Çeviri:The elephants eat an apple.

4 yıl önce

44 Yorum


ZeynepBakl

cümleye the elephants olarak başlamak gerekirdi ama yanlış diyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de doğru

4 yıl önce

ElifDurbal

Sizi cok merak ettim herseye bi yorumunuz var acaba inglzcenz ileri seviyede diye yardimci olmaya mi calisiyorsubuz yoksa duolingo yonetcisi flan misinz yanlis anlamayin beni

4 yıl önce

Alperkalam

Duolingo yoneticisi.

4 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

sadece moderator

4 yıl önce

Nogay1907

Aynen

4 ay önce

borasu

ikisi doğru ama sistem onaylamıyor.

4 yıl önce

beastlycook

neden cevabı yanlış gösteriyor öyleyse?

3 yıl önce

eren0147

Bencede.

2 yıl önce

Nogay1907

Ağla

4 ay önce

bilgekaganyilmaz

Olmamasının nedeni; 1. Başka bir yerde hatan var, 2. Şıklı soruda hepsini değil birini işaretledin.

3 yıl önce

KEREMCAN407941

Tmm

6 ay önce

bayanburt

Daha önce de ayni cümle geldi apple yazdım yanlış demişti şimdi apples yazdım gene yanlış diyo :&

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bir elma diyor, o yüzden tabii ki apples yazamazsın.

4 yıl önce

vbesiktask

Apple yazdigin zamanda apples olmali yaziyor

4 yıl önce

Alperkalam

Onda "a" yoktur.

4 yıl önce

ElifDurbal

Ya he she it de-s- aliyor cumle neden s takisini yanlis olarak kabul etti

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Elephants=they

3 yıl önce

MinozLee01

neden burada eats kullanamıyoruz da diğerlerinde kullanabiliyoruz sonuçta bu da geniş zaman

3 yıl önce

TanerAkartuna

the elephants eat an apple cevabını neresi yanlış ikidir son soruda hata veriyor alttaki cevap ta aynı lütfen yardım.....

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış değil. şıklı soruda çıkıyorsa bütün doğru cevapları işaretlemelisin

4 yıl önce

TanerAkartuna

sonradan anladım teşekkürler

4 yıl önce

burcu892731

Siz kimsiniz

7 ay önce

Nogay1907

The ya lanet olsun

4 ay önce

alp055
alp055

Çoğulların başına ne zamandân beri The geliyor ?

4 yıl önce

goksalyild

Arkadas hangisini isaretlesem yanlis diyor nasi sacmalik bu ya

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Çünkü bütün doğru cevapları işaretle diyor,bir tanesini değil.

4 yıl önce

Sevtapk

Neden başa the gelmiyor

4 yıl önce

YusufHeren

eat mi a eats mı diye takılırken an apple diyeceme a apple yazmışım

4 yıl önce

Sertifzdemir

genel ifade de coguldu hani?

3 yıl önce

Kral.21

a ile an arasındaki fark nedir

3 yıl önce

wildstorm_1970

2 ŞIK BİRDEN DOĞRU,İKİSİNİ DE İŞARETLEMELİYDİK..SADECE BİRİNİ İŞARETLERSEK YANLIŞ VERİYOR TABİKİ DE :D

3 yıl önce

fthdrn

elephants eat a apple yazdim yanlis dedi. a ile an arasindaki fark neden acaba

3 yıl önce

Ali.Baris

1 apple diyor

3 yıl önce

Berna999833

Mantıka uymuyor

6 ay önce

Berna999833

Ee

6 ay önce

esma17231

Aynisini yazdim yanlis diyor

4 ay önce

mer562426

Yahu bir onceki soruda cats drink the milk dedim dogru dedi simdi elephants eat an apple dedim yanlis dedi. Bi oncekinde the koymadim simdi the istedi. Kediler sutu icer ile filler bir elma yer deki the nasil bu kadar etkili ?

1 ay önce

bymafmaf

Elephants eat one apple cümlesi de doğru değil mi?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Doğru.

4 yıl önce

Biloyogistars

Geniş zamanda elephants hayvan olduğunda eat `s" takısı alması gerekmezmiydi?

4 yıl önce

senem.er.a

Cogul yani they oldugu vakit fiil ''s'' takisi almiyor (he she it) elephant fil yani ''it'' olsaydi ozaman eats olurdu .

4 yıl önce