1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Each person has their own re…

"Each person has their own reality."

Переклад:Кожна людина має свою власну реальність.

March 5, 2016

13 коментарів


ChrystjaL

кожна особа має свою особисту реальність ?? чому не так


Dmy_S

Я трохи не доїжджаю, чому тут займенник у множині?


drfunjohn

You can say

Everyone has his own.... or

Everyone has his or her own.... But except in the most formal writing, it's acceptable to put gender neutrality before number and say

Everyone has their own....

https://ell.stackexchange.com/questions/105868/everyone-has-their-own-stories-vs-everyone-has-their-own-story-which-one-i


Dmy_S

The noun is in singular, the verb is in singular, and the corresponding pronoun is in plural! ) Why don't they write then e.g.:

Each person haVE their own reality )) or even

Each person has ITS own reality - it's my favorite! ))

But, if no kidding, why not writing this way:

"All people have their own reality"?

The gender distractions drove me nuts (


RzKG6

Поясніть рідною мовою на хлопський розум: чому their?


Dmy_S

Британська гендерна політкоректність. Оскільки не зрозуміло, якої статі ця each person, то воно інтерпретується як "кожен і кожна", а отже - у множині. Хоча, дієслово чомусь береться в однині. Ще один доказ того, що коли люди намагаються виглядати святішими за Папу Римського, в них виходить брєд сивої кобили. Але що ти з ними зробиш, крім як дустом?


Aleksej417025

Марення сивої кобили


deniko
Mod
Plus

Це називається singular their.

https://public.oed.com/blog/a-brief-history-of-singular-they/

Використовується тоді, коли те не знаєш статі людини, про яку ти говориш. Це більш зручна форма, ніж "he or she"

Each person has his or her own reality.

Each person has their own reality.


IgorDanyliuk

Each person - це кожна особа , а не людина


GzNy16

Особа і людина це одне й те ж саме!!!!


Mykola5

Кожна людина має свою власну дійсність.


viter173414

Свій власний світ

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.