1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The soldier runs with the fl…

"The soldier runs with the flag."

Çeviri:Asker bayrak ile koşar.

March 5, 2016

5 Yorum


razrushost

Runs dediğini wants olarak anladım.


Selcen_Ozturk

telaffuz doğru. Ayrıca "the soldier wants with the flag" cümlesi anlamsız..


razrushost

Evet, ben de anlam verememiştim, neden böyle bir şey yazmışlar ki diyerek enter tuşuna basınca doğru cevap bölümünden anladım :)


mit54847

Askerler bayrakla koşarlar yanlış mı?


mit54847

Evet yanlış çünkü tekil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.