1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Do you know the way?"

"Do you know the way?"

Переклад:Ви знаєте дорогу?

March 5, 2016

17 коментарів


80IL4

Do y no de wae?


k1yr4

Uganda knuckles :)


ViktorDudn

Чому непавильно " ти знаєш напрямок?"


Nordry

"напрямок" і "дорога (кудись/до чогось)" - це різні речі. "Напрямок" - "the direction" (the - тому що зазвичай мається на увазі якийсь конкретний напрямок).


jyLb3

Тому що потрібна дорога.


onechapa

Вам знайомий цей шлях? Чому ні?


Nordry

Все ж таки ближчим англійським відповідником до слова "шлях" є "path", хоча сказати, що Ваш варіант є неправильним, також не можна.


Dmy_S

"Тобі знайома ця дорога" - теж видає помилку. Велика дяка, що люди нашару допомагають нам учити англійську мову. Але коли вони намагаються "навчити" нас української - це іноді виглядає просто смішно.


Nordry

Будь ласка, пропонуйте свої варіанти, натиснувши на кнопку "Повідомити про проблему", відповіді перевіряє програма-робот, а розробники просто не можуть передбачити і внести до її бази всі можливі правильні переклади.


Tymofiy-06

мені відповили, що ШЛЯХ правильно


onechapa

Так, можливо. Але помилка була помічена в іншому: замість "Вам знайомий цей шлях?" пропонувалось "Ви знаєте цей шлях?"


RomanAsher

"Ви знаєте цей шлях?" - Do you know THIS way?


OksanaR2

Я не знаю навіщо ж робити такі тести?!


English978067

Порада розробникам-будьте простіші,а користувачам халяви-не випендрюватись


Aleks852962

Дорога беде - road. Тут більше підходить переклад - шлях( Путь или Направление)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати